Auto on e34 ja moottori on M43B18.
Taas ilmeni huolestuksen aihetta alottelijalle, kun yritin saada koneen YKK-asentoon alfamerin oppaan ohjeiden mukaan. Siellä meinasivat että pitäs nuolen olla n.90 asteen kulmassa kanteen nähden ja sillon pitäs vauhtipyörässä sattua lukitusrako reiän kohdalle.
Ja kuten kuvista huomaamme, näin ei ainakaan minun tapauksessa päässyt käymään (vauhtipyörän reikään survastuna tappina toimii 7mm kuusiokolo hylsy). Nokkapyörän kuvassa punaisen rinkulan sisällä on nuoli, jonka käsitykseni mukaan pitäisi olla sinisen rinkulan hujakoilla. :think Kysymykseni siis kuuluu näin, kannattaako tästä huolestua vai vetelenkö omat merkit nokkapyörään ja teen sitten niiden mukaan? Jos joku konkari voisi avata vähän niin olisin kiitollinen.
Olen toki joskus kuullut että merkit voisivat heittää joskus, mutta että näinkin paljon? Ja tosiaan ensimmäistä kertaa tällainen remontti projektina niin pittää vähän joka asiaa varmistella jollain tavalla
Kiitosta jo etukäteen vastaaville.
Taas ilmeni huolestuksen aihetta alottelijalle, kun yritin saada koneen YKK-asentoon alfamerin oppaan ohjeiden mukaan. Siellä meinasivat että pitäs nuolen olla n.90 asteen kulmassa kanteen nähden ja sillon pitäs vauhtipyörässä sattua lukitusrako reiän kohdalle.
Ja kuten kuvista huomaamme, näin ei ainakaan minun tapauksessa päässyt käymään (vauhtipyörän reikään survastuna tappina toimii 7mm kuusiokolo hylsy). Nokkapyörän kuvassa punaisen rinkulan sisällä on nuoli, jonka käsitykseni mukaan pitäisi olla sinisen rinkulan hujakoilla. :think Kysymykseni siis kuuluu näin, kannattaako tästä huolestua vai vetelenkö omat merkit nokkapyörään ja teen sitten niiden mukaan? Jos joku konkari voisi avata vähän niin olisin kiitollinen.
Olen toki joskus kuullut että merkit voisivat heittää joskus, mutta että näinkin paljon? Ja tosiaan ensimmäistä kertaa tällainen remontti projektina niin pittää vähän joka asiaa varmistella jollain tavalla
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Kiitosta jo etukäteen vastaaville.
Comment