Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 keskuslukon ongelmat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • touringBMW
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 248
    • Jyväskylä

E34 keskuslukon ongelmat

Ongelmana on se etää kun laitan avaimella ovet lukkoon,
    niin ovet vain käy lukossa ja pomppaa taas ylös.
    saattaa tehdä jopa kolme kertaa ennen kuin jää kiinni.

No, ajattelin sit laittaa hälyn ja luulin että se voisi poistaa tuon ongelma.
    Mutta ei sama rumba jatkuu vaan.
    Nyt vasta toisella kerralla menee ovet lukkoon.

Onko teillä kellään ollut samanlaista ongelmaa??

-Jarno
    " Jos Jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia, niin kävelisimme käsillämme. "
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Tuolla kans jotain keskuslukituksesta: http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ic.php?t=13320
    sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• bemu-freak
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 277
      • Kerava

Minulla oli sama ongelma. Vastaus vikaan löytyi tuolta lekan osoittamasta topikista eli luukusta tuleva johtosarja viallinen. Heti sen vasemman puoleisen saranan johtosuojan jälkeen hattuhyllyn alla kontin puolella.

Minulla oli 2 johtoa poikki ja lopuissa oli eristeet halki. Ei muuta kuin kolvi käteen ja juottamaan johdot uudestaan kiinni (sitten tietty kutistesukkaa ja kuumailmapuhallin). Vois olla hyvä, kun jatkaisi jokaista johtoa muutaman sentin jollain silikoni päälysteisellä johdolla, koska se kestää paremmin taivuttelua.

Takaluukun lukko ei muuten mulla pelannut ennen korjausta. Eli muut ovet ei mennyt lukkoon eikä auennut, kun takaluukun lukkoa käänteli.

Paikanna ensin vika. Mikä ovi tai luukku ei mene lukkoon/aukea. Seuraako kaikki ovet ja luukut muita lukkoja (kuskin ovi, apparin ovi, takaluukku).
      BMW E61 525iA -05, E38 740ia -97
      ex E53 3.0DA 04, E90 320DA -05, E36 325CiA -94, E34 525iAT -95, E87 120DA -05, E60 530DA -03, E39 523iA -96, E30 318i -90, E39 530DAT -99, E34 525i 24V -89, E36 316i -95, E28 520i -87, E21 318i -82, 2002 -69

Comment

• 500
        Newbiemmer
        • Nov 2003
        • 3

Takapenkin alla on sulakkeet . Ilmeisesti sulake nr. 31 palanut (7,5)ruskea.Sieltä kannattaa aloittaa keskuslukon "korjaus"

Comment

• touringBMW
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 248
          • Jyväskylä

sulakkeet ehjät, täytyy varmaan tsekata ne johdot sieltä takapaksista.

Kiitti vihjeistä.
          " Jos Jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia, niin kävelisimme käsillämme. "

Comment

• Pasi_K
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2003
            • 686
            • Tyrnävä

Hoi hoi hoi :idea: Minulla tuo keskuslukko tosiaan edelleen tekee niin että joutuu kaksi kertaa vääntämään että jää kiinni. Kuskinoven ja takakontin lukosta kun kääntelee niin muut seuraa mutta kun apparin puolelta teen niin eipä muut seuraakaan mukana eli onko apparinjohdotuksessa vika?

Verhoilut on auki ja kun katselin niin siellä on ainakin yksi johto kokonaan irti mutta en keksi sille paikkaa :shock:

Onko tuolla keskuslukituksella jossain joku ohjainboksi ja jos on niin missä? Perhana ku tuohon mun autoon on itse asenneltu toisesta bemusta nuo kaikki sähköt niin välillä vähän hämäriä kytkentöjä löytyy... :|
            Vaimolla E65 ja pojalla E60, itellä tuulen huuhtoma perse.

Tsekkaa myytävät osat tästä

Comment

• Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

Originally posted by Pasi_K
              Hoi hoi hoi :idea: Minulla tuo keskuslukko tosiaan edelleen tekee niin että joutuu kaksi kertaa vääntämään että jää kiinni. Kuskinoven ja takakontin lukosta kun kääntelee niin muut seuraa mutta kun apparin puolelta teen niin eipä muut seuraakaan mukana eli onko apparinjohdotuksessa vika?

Verhoilut on auki ja kun katselin niin siellä on ainakin yksi johto kokonaan irti mutta en keksi sille paikkaa :shock:

Onko tuolla keskuslukituksella jossain joku ohjainboksi ja jos on niin missä? Perhana ku tuohon mun autoon on itse asenneltu toisesta bemusta nuo kaikki sähköt niin välillä vähän hämäriä kytkentöjä löytyy... :|
              Tuohon aapparinpuolen lukituksen ongelmaan veikkaisin mikrokytkintä ja keskuslukon moduli on takapenkin alla, kuskinpuolen takaovelta katsottuna vasempi (siinä on 2kpl samannäköistä modulia vierekkäin).
              sigpic

Comment

• Pasi_K
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2003
                • 686
                • Tyrnävä

Ööh, mikrokytkin? Huomenna oon varaosia menossa ostamaan... Minkälainen tuo on, missä se on ja miten testaan pelaako?
                Vaimolla E65 ja pojalla E60, itellä tuulen huuhtoma perse.

Tsekkaa myytävät osat tästä

Comment

• Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

Originally posted by Pasi_K
                  Ööh, mikrokytkin? Huomenna oon varaosia menossa ostamaan... Minkälainen tuo on, missä se on ja miten testaan pelaako?
                  Katoppa tuolta: http://bmwe32.student.utwente.nl/joh...croswitch.html
                  Samanlainen pitäis löytyä myös E34:sta.
                  sigpic

Comment

• KOK77
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2004
                    • 501
                    • Kokkola

Sama seeterin onkelma... Jos joku saa korjattua vian niin kertokaa siitä mullekki.

Comment

• Flip
                      Newbiemmer
                      • Aug 2004
                      • 20
                      • Ulkomailla

Mulla tuli tämä vika ihan tänään, kun huomasin ovien lukkojen napsuttavan normaalia enemmän.. Kuskin ovea ei saa ollenkaan lukkoon mutta muut ovet menee lukkoon ihan normaalisti, mutta kun yrität avaa, niin heti kun oot avannu ni ne menee samantien kiinni, sit toisella yrittämällä ovet aukeaa. Repsikan puolen oven puolelta ovet menee kiinni (paitsi kuskin ovi), mutta tekee saman kikan kun yrittää aukaista ovia, näin tapahtuu myös paksin kanssa.. iha outo juttu kun kuskin ovea ei saa mitenkää kiinni.. ei ees vaikka ovi ois kii ja painais nappia sisään..
                      fuck 'em and their law

Comment

• Leka
                        BTCF Member
                        • Sep 2003
                        • 7701
                        • Vilppula

Tuossa edellähän oli jo aika hyviä vinkkejä, vai eikö ollut mikään noista?
                        sigpic

Comment

• Flip
                          Newbiemmer
                          • Aug 2004
                          • 20
                          • Ulkomailla

Me purattiin koko kuskin puolen ovi ja rasvattiin lukko.. nyt toimii iha saatanan hyvin kaikki...
                          fuck 'em and their law

Comment

• Heguli
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2003
                            • 815
                            • www.e30m3.fi

Bensatankin luukun lukko jumissa ja siinä syy kun lukitessa pomppasi lukot takaisin auki. :?
                            Die beste fahrt mit hosen an, BMW

Comment

• mailman
                              BTCF Member
                              • Jul 2003
                              • 8003
                              • Vantaa

Originally posted by Heguli
                              Bensatankin luukun lukko jumissa ja siinä syy kun lukitessa pomppasi lukot takaisin auki. :?
                              Eh...
                              G01 ///M40i '19
                              F48 xDrive20i ///M-Sport '18
                              E39 ///M5 '00

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡