535i ahtaminen.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanatic21
    replied
    Kyllä se taitaa nyt e30 projekti tulla. Täytyisi vaan tuo 525 saada pois tuosta pihalta nopeasti jos haluaa Kalajoelle e30 valmiiksi

    Leave a comment:


  • Meiza
    replied
    Jep partyille olis tarkoitus omaki projekti saada valmiiksi ainaki tekniikan puolesta korihommat sitte myöhemmin

    Leave a comment:


  • Fanatic21
    replied
    Haahaa Näitten kanssa ei kyllä pidä uskoa kuin alakerran kaveriin. Saa nähdä, tuumailin tuossa muutenkin jos ottaisikin 325 e30 projekti autoksi Mutta aikaa on viellä partyille, jos sen siihen saisi valmiiksi. Täytyy entinen kulkine saada myötyä edes ennenkuin hirveästi osaa tilailee.

    Leave a comment:


  • Meiza
    replied
    Originally posted by Fanatic21 View Post
    Kyllä sen uskoakseni saa toimimaan jollain konstilla. Suuttimilla pääsee pelailemaan johonkin asti. Mutta eihän sitä tiedä jos hommaankin kunnon ohjaimen.. Ja siihen se varmaan meneekin lopulta 😃
    Ei ole Uskonasia yritetty on kikkailla ilmamassamittarin kanssa.. 500e KDFIN boksista tuntuu nyt halvalta kun kaikki pelaa niinku pitää

    Leave a comment:


  • Fanatic21
    replied
    Kyllä sen uskoakseni saa toimimaan jollain konstilla. Suuttimilla pääsee pelailemaan johonkin asti. Mutta eihän sitä tiedä jos hommaankin kunnon ohjaimen.. Ja siihen se varmaan meneekin lopulta 😃

    Leave a comment:


  • Meiza
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Korjataan tuota aiempaa mielipidettä: Ottaa jonkin sellaisen "harjoituskappaleeksi" millä ei niin väliä. Jättää sitten tekemättä siihen hyvään ja rakkaaseen ollenkaan jos ei varaudu hankkimaan ohjauksia ja remppaamaan
    hyvää ja halpaa ei oo olemassakaan nyt kun itsekkin olen "harjoitellut" ja tuli korinvaihto e34:stä e28:siin niin rakennetaan tää harrastepeli kunnolla kone laakeroitu, kansi plaanattu, liekkirenkaat lohkoon ja pulssipakosarjan tekoon nälkä kun kasvaa syödessä...

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Korjataan tuota aiempaa mielipidettä: Ottaa jonkin sellaisen "harjoituskappaleeksi" millä ei niin väliä. Jättää sitten tekemättä siihen hyvään ja rakkaaseen ollenkaan jos ei varaudu hankkimaan ohjauksia ja remppaamaan

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Motronikista ei ole kyllä turbon kanssa mitään muuta kuin haittaa, 2 vaihtoehtoa hyvä tyhjäkäynti + kierroksilla menee laihalle tai ei tyhjäkäyntiä ja kierroksilla pelaa vähän sinnepäin saavuttaen ehkä vaparin tehot.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Meiza View Post
    Meinaan vaan että nämä vm. 88 olevat on yleensä ajettu sen 300 tkm nii ei enää ihan timmissä kunnossa oo Laakereiden puolesta ja laitetaan sinne vähä lisäpotkua nii löytyy heikkoja kohtia oli kampiakselissa päittäisvälystäkin..
    No tuo.

    Mielestäni kannattaakin ottaa "harjoituskappaleeksi" sellainen millä ei niin vakavaa väliä.
    Tietää sitten mitä tekee uuteen ja parempaan valmiiksi ettei ihan heti porsi.

    Leave a comment:


  • Meiza
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Meinaato että tuo ahtaminen on syönyt nuo laakerit?
    Meinaan vaan että nämä vm. 88 olevat on yleensä ajettu sen 300 tkm nii ei enää ihan timmissä kunnossa oo Laakereiden puolesta ja laitetaan sinne vähä lisäpotkua nii löytyy heikkoja kohtia oli kampiakselissa päittäisvälystäkin..

    Leave a comment:


  • Fanatic21
    replied
    Täytyy katsoa mitä tässä nyt tekee joko kokeillaan motronic projektia tai ostan jonkun laatikon joka sopii hommaan 😃 Yhdet järeät suuttimet on järjestettävissä. Laitan tänää tarkemmat tiedot niistä tänään tänne 😉

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Meiza View Post
    mutta kone oli avaamaton ja talven aikana nyt käytin osina.
    Kaikki alakerran laakerit kuparilla...
    Avaamattomana kestää sen kesän, pidempään ei taida kestää jos laakereita katsoo..
    Meinaato että tuo ahtaminen on syönyt nuo laakerit?

    Leave a comment:


  • Meiza
    replied
    Voi voi.. samaa yritin toissakesänä e34 535 "motronic" budjettiturbo..
    ostin isommat suuttimet (420) ja ahtimen. Hitsailin käännetyn pakosarjan ja räpelsin ahtoputket käännettyyn imusarjaan Coolerin kera.
    Kaikki muuten ookoo ja olis toiminutkin jollain 0,5 paineilla mutta kone hukkuu bensaan kun ei motronic tajua että isommat suuttimet.
    Ostin KDFI:n Boksin sopii suoraan johtosarjaan. tunerstudiolla on kohtuu helppo säätää ja pajat osaa kyllä sen säätää.

    auto rupes pelaan hyvin lisäsin imuilmanlämpömittarin ja Kaasuläpän asentotunnistimen (tps).
    Penkitetty 0,5 bar 325hp/ 460nm

    mutta kone oli avaamaton ja talven aikana nyt käytin osina.
    Kaikki alakerran laakerit kuparilla...
    Avaamattomana kestää sen kesän, pidempään ei taida kestää jos laakereita katsoo..

    Jos välttämättä haluaa motronicilla pelata nii jotku m5 suuttimet vielä ehkä pelaa, saatta tieten nakuttaa kun ei paljon sytkiä pysty säätämään.
    tehotavoite tippuu jonkunverran.

    Jos jäi epäselviä kohtia laita Privalla kysymyksiä on vielä tuoreessa muistissa

    Leave a comment:


  • Re-pe
    replied
    Originally posted by Fanatic21 View Post
    Minkälaista tunnistinta tarkoitat? Ajattelin tällä viikolla ruveta tilailemaan osia. Ahdin, ahtoputket jne minulta löytyy jo
    Tommonen: http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e36...te=13631726591

    Leave a comment:


  • Fanatic21
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    M30 tosin tarvitsee kaasuläppään tuolla toisenlaisen tunnistimen.
    Esim M50 tunnistin toimii tuossa.
    Minkälaista tunnistinta tarkoitat? Ajattelin tällä viikolla ruveta tilailemaan osia. Ahdin, ahtoputket jne minulta löytyy jo

    Leave a comment:

Working...
X