Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 etutolpat get low

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ukkonooa
    Newbiemmer
    • Jan 2015
    • 10
    • vantaa

    e34 etutolpat get low

    Budjettiratkaisu tontitukseen. Motonet/biltema ''sport'' iskunvaimentimet vai omatoiminen iskarin lyhennys? Iskarit ja jouset jo menetettyjä, joten niitä ei tarvitse sääliä. Low 'n slow tyyliin, vauhtipuolesta vastaa supermoto niin ajettavuudella ei niin väliä..
    Osaako joku sanoa paljon ''sport'' vaimentimet ovat vakiota lyhyemmät?
    Voiko vakio tolppaa lyhentää esim yläpäästä ja tehdä uudet kierteet päähän?
    Budjetti MAX 100€(toistaiseksi)
  • ukkonooa
    Newbiemmer
    • Jan 2015
    • 10
    • vantaa

    #2
    Tuli mieleen myös pysyykö kallistuksenvakaaja omassa asennossaan ollessaan vapaana (koiranluut irti)? Mietin jos näin on niin pidemmät koiranluuthan pitäisi lyhyemmänkin jousen vakioiskarin lautasten välissä puristuksessa? Ilman tallia duunataan niin tänään en lähde mutapainiin...

    Ja siis eilen otettiin jostain vanhoista h&r:istä puoltoista kiekkaa pois, pysyy tollasenaan juuri passelisti vielä tunkattuna ilmaan paikallaan

    Comment

    • ukkonooa
      Newbiemmer
      • Jan 2015
      • 10
      • vantaa

      #3
      Valmistaako kukaan madaltavia jousilautasia eteen bmw e34 malleihin? Weitecin luettelossa oli ainoastaan madaltavia lautasia taakse, mutta ei eteen.

      Muutama vuotta vanha threadi, mutta kellään ollut e34:ssa madaltavia jousilautasia?

      Comment

      • juha_s
        Alueaktiivi
        • May 2008
        • 447
        • Lappeenranta

        #4
        Eikös tohon satasen hintaan saa ne korkeussäädettävät etutolpat jostai ebaysta, olispahan turvallisempi ajella kun jollain rälläköidyillä iskareilla tai sitte hitsaat sinne pelkät rautatolpat
        F11 535d xDrive M-Sport -13

        Comment

        • ukkonooa
          Newbiemmer
          • Jan 2015
          • 10
          • vantaa

          #5
          Prkl ku on huono ettimään tuolta... http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=35234 nää taitaa mennä vaarallisemmaks ku rälläkkä metodi, mutta makunsa kullakin.
          Eivaan äkkiseltään tuli nämä vastaan http://www.ebay.com/itm/Pair-QH-Fron...item2c9a3080a2 mutta googlaamalla tullu mitään tietoa.. Matalemmathan tohon tarvis. Joku englannintaituri viittiskö linkata jotkut? Kiitos

          Comment

          • ukkonooa
            Newbiemmer
            • Jan 2015
            • 10
            • vantaa

            #6

            Kukaan koskaan kuullukkaan? Mites motonetin ''sport'' iskarit?

            Comment

            • sesku
              Bimmer Rookie
              • Apr 2013
              • 90
              • Muurame

              #7
              Päästä lälläkällä kierros jousista poies? On ainakin halpaa Kai se jousi siellä pysyy kierrosta lyhkäsempänäkin.. omasta edellinen omistaja oli päästäny kolme kierrosta poies ja oli matala mutta jouset ei tahtonu pysyä paikallaan...
              E34 525iA -92

              Comment

              • Muurahainen
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 9194
                • Nurmijärvi

                #8
                Onko nuo biltema / motonet "sport" vaimentimet edes yhtään lyhyempiä?
                Taitavat vain olla hieman jäykemmät.

                Comment

                • ukkonooa
                  Newbiemmer
                  • Jan 2015
                  • 10
                  • vantaa

                  #9
                  Originally posted by sesku View Post
                  Päästä lälläkällä kierros jousista poies? On ainakin halpaa Kai se jousi siellä pysyy kierrosta lyhkäsempänäkin.. omasta edellinen omistaja oli päästäny kolme kierrosta poies ja oli matala mutta jouset ei tahtonu pysyä paikallaan...

                  Siis h&r vanhoista jousista puoltoista kiekkaa nyt poissa, enemmän jos lähtee ottaa niin ei pysy enää paikoillaa tunkattuna.. Tai nyt ainakin toinen puoli tunkattuna koiranluun kanssa vielä pysyy, tiiä sitten kun kummatkin renkaat ilmassa
                  Kai noi tosta vielä vähän asettuu ku ajelee, alkaa aika kaaressa olla

                  Comment

                  • ukkonooa
                    Newbiemmer
                    • Jan 2015
                    • 10
                    • vantaa

                    #10
                    Mutta onko kellään tietoa noista supersport iskareista tai alustoista ylipäätään? Lähinnä mietin onko etutolpat lyhyemmät, ainakin mainostettiin että madallusjousten kanssa ois hyvä lisä. Tosin e34:seen noita ei ollut ''kuin'' -50mm(jouset) keulasta, tiedä sit riittääkö että saa 16''set kaareen..
                    Broidin samanlaiseen bemariin tehtiin jarru- ja alustaremppaa ja huomattiin että siihen oli asennettu supersport merkkinen alusta tai ainakin tolpat. Pakko kyllä kehua hintalaatusuhdetta, kun alkuun mietittiin että ois joku m-sarjan madallussetti. Paremman kyydin se antaa kun mun vakiotolpilla ja h&r:n madallusjousilla!

                    Comment

                    • ukkonooa
                      Newbiemmer
                      • Jan 2015
                      • 10
                      • vantaa

                      #11
                      Noista iskarien lyhentämisestä vielä. Eihän toi välttämättä mitään tälläköintiä tarvii, yläpään kiinnityksen muokkaamista vaan? Iskarin männänvartta(se ohuempi kiiltävä putki) kun sais yläpäästä yläkupin läpi tuotua jollain spacer hässäkällä niin sehän tois vakioiskaria vähän omalle alueelleen. Pohjauksen kanssa en sit tiedä miten.. Eihän sen pitäisi mitenkään olla haitaksi kunhan ei konepeltiin ota kiinni läputuotu ''askeli''?

                      Low budget luovuutta Jos auto jää pidemmäksi aikaa niin täytyy tosiaan myöhemmin kattoa rahan kanssa uusiks alusta. Tällä hetkellä tiukilla. Ja vähän kokeilua nyt jaksaako tontitetulla ajaa käyttöautona..

                      Comment

                      • KanaDimmy
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2007
                        • 398
                        • Kalanti

                        #12
                        Luulis saavan tarpeeksi maahan ilman iskarin muokkaustakin. Jos mennään low budjetti meiningillä niin onko sillä sitten väliä jos se jousi sieltä tunkatessa vähän kurkkii?
                        e34 525ia -93

                        Comment

                        • ukkonooa
                          Newbiemmer
                          • Jan 2015
                          • 10
                          • vantaa

                          #13
                          Originally posted by KanaDimmy View Post
                          Luulis saavan tarpeeksi maahan ilman iskarin muokkaustakin. Jos mennään low budjetti meiningillä niin onko sillä sitten väliä jos se jousi sieltä tunkatessa vähän kurkkii?
                          Leimastahan toi ois mukava saada läpi, mutta toisaalta joudun varmaan vaihtamaan kerran vuodessa orkkisjouset paikoilleen..
                          Keula tippunut nyt ihan hyvin, vielä pitäis perästä tiputtaa!

                          Comment

                          • -kalevi-
                            BTCF Member
                            • Aug 2012
                            • 507
                            • Tuusula

                            #14
                            Originally posted by ukkonooa View Post
                            Leimastahan toi ois mukava saada läpi, mutta toisaalta joudun varmaan vaihtamaan kerran vuodessa orkkisjouset paikoilleen..
                            Keula tippunut nyt ihan hyvin, vielä pitäis perästä tiputtaa!
                            Leimalle nyt joutuu joka tapauksessa nostaa maasturi korkeudelle (8cm), että menee läpi.
                            E87 118d
                            E70 3.0d
                            Ex: E36 M3
                            Ex: E36 cabriolet m60b40
                            Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
                            Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar

                            Comment

                            • jonip86
                              Bimmer Fanatic
                              • Sep 2014
                              • 581
                              • lieksa

                              #15
                              iskaria ku lyhentää nii saattaa aika yllättäen tulla keitot pihalle ja se jälkeen se on roskis tavaraa,
                              Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm


                              ex:e39 523iA sedan -97
                              ex:e39 523 sedan -98
                              ex:e34 535 sedan -88
                              ex:e39 523 sedan -97
                              ex:e36 325 (taxi) -95
                              ex:e36 325 coupe -93
                              ex:e34 525 m50 -90
                              ex:e34 520 m50 -90
                              ex:e34 520 m20 -89

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎