Announcement

Collapse
No announcement yet.

530 v8ia laatikkovika.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stenkka
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 33
    • finland

    530 v8ia laatikkovika.

    Eli mistäs sais edullisesti laatikon venttiilikoneiston osia,tai täysin ehjän venttiilikoneiston. Pakki pelaa normisti,ja eteenpäin yrittää,mutta nykii vain. Uusilla öljyillä ja suotimella yritetty,vähän parempi,mutta ei poistanut ongelmaa.
  • Gemmi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2010
    • 3355
    • Espoo

    #2
    Taitaa ehjä käytetty laatikko tulla halvemmaks, en muista sivua missä oli venttiilikoneisto myynnissä, mutta +1000€ oli hintaa. Itte painin tällä hetkellä sähkövian kanssa

    Comment

    • Radon
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 463
      • Suomi-Finland

      #3
      Itse jos olisin asemassasi niin pistäisin sen valve body kitin, näissähän useimiten on ne muutaman euron kuulat mitkä kuluvat, toki tuossa vbk kitissä tulee aikalailla muutakin.

      Comment

      • Stenkka
        Bimmer Rookie
        • Jan 2012
        • 33
        • finland

        #4
        Originally posted by Radon View Post
        Itse jos olisin asemassasi niin pistäisin sen valve body kitin, näissähän useimiten on ne muutaman euron kuulat mitkä kuluvat, toki tuossa vbk kitissä tulee aikalailla muutakin.
        Tänään hain auton omalle pihalle,ja mitä ehin katella niin tahallaan taidettu loota rikkoa,kun pari kourallista kaavin kumia tengaskotelosta. Taitaa tulla loota halvemmaksi,kun alkaa tuota korjaamaan. Mikäs se nyt on tuon lootan malli. Eli auto 93vm

        Comment

        • Gemmi
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 3355
          • Espoo

          #5
          Originally posted by Stenkka View Post
          Tänään hain auton omalle pihalle,ja mitä ehin katella niin tahallaan taidettu loota rikkoa,kun pari kourallista kaavin kumia tengaskotelosta. Taitaa tulla loota halvemmaksi,kun alkaa tuota korjaamaan. Mikäs se nyt on tuon lootan malli. Eli auto 93vm
          Zf 5hp-18, samoja laatikoita käytetään myös M50 perässä, mutta ne eivät käy M60 lohkoon, joten ainoo vaihtoehto on M60 perästä oleva laatikko.

          Comment

          • mrrk
            BTCF Member
            • Sep 2007
            • 515
            • Satakunta.

            #6
            7 sarjalaisissa kahdella liittimellä ja 5 sarjalaisissa yhdellä liittimellä.

            Ainakin mitä itse olen noiden kanssa työskennellyt mutta kai noistakin jotain eroja löytyy

            Comment

            • Gemmi
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2010
              • 3355
              • Espoo

              #7
              Originally posted by mrrk View Post
              7 sarjalaisissa kahdella liittimellä ja 5 sarjalaisissa yhdellä liittimellä.

              Ainakin mitä itse olen noiden kanssa työskennellyt mutta kai noistakin jotain eroja löytyy
              Riippuu meinaakko E32 vai E38, E38 kun on jo steppi laatikolla. Eli 5hp-19.

              Comment

              • r.w.
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2007
                • 2510
                • Länsirannikko

                #8
                Originally posted by Gemmi View Post
                Taitaa ehjä käytetty laatikko tulla halvemmaks, en muista sivua missä oli venttiilikoneisto myynnissä, mutta +1000€ oli hintaa. Itte painin tällä hetkellä sähkövian kanssa
                N. 550€ maksaa tehdaskorjattu venakoneisto.

                Käyttäjä Stenkka voisi minulta kyllä ostaa vaikka täyskunnostetun kokonaisen laatikon (katso ilmoitus).
                Last edited by r.w.; 13-05-2015, 10:25.
                1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                Comment

                • mrrk
                  BTCF Member
                  • Sep 2007
                  • 515
                  • Satakunta.

                  #9
                  Originally posted by Gemmi View Post
                  Riippuu meinaakko E32 vai E38, E38 kun on jo steppi laatikolla. Eli 5hp-19.
                  Alkupään E38 730 oli ainakin kahdella liittimellä ja 5hp-18.
                  E34 530 oli taas yhdellä liittimellä ja 5hp-18


                  Välillä tuntuu että onko tehtaalla osattu tehdä kahta samanlaista osaa.

                  E38 740 kahdella liittimellä 5hp-30
                  E34 540 yhdellä liittimellä 5hp-30

                  Comment

                  • Risto113
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2005
                    • 1204
                    • GrassLake

                    #10
                    5hp18 on myös steppinä ja perinteisenä, esim. e39:ssä.
                    Kaikki stepit ei ole 5hp19.
                    Myöhemmin vaihtuu vasta -hp19.

                    Comment

                    • Stenkka
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2012
                      • 33
                      • finland

                      #11
                      Originally posted by r.w. View Post
                      N. 550€ maksaa tehdaskorjattu venakoneisto.

                      Käyttäjä Stenkka voisi minulta kyllä ostaa vaikka täyskunnostetun kokonaisen laatikon (katso ilmoitus).

                      No persetti... Kerroppas hintaa, niin tietää siihen malliin takoa rahhaa talteen...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎