Elikkäs tapaus on seuraavanlainen otsikon mukaisessa autossa; Selvisi että kampiakselin kiila on mennyt osittain poikki ja apulaitteet ei pyöri mutta kiila on pysynyt ehjänä nokkaketjun rattaassa. Eli kysymys kuuluukin olisiko millään konstilla mahdollista vaihtaa tuota kiilaa ilman että purkaa nokkaketjun pois? Jos jollain kokemusta tälläisestä niin vinkkejä otetaan avoimesti vastaan, tuo nokkaketjun purkaminen kuitenkin on melko työläs homma... Jos kiilaa ei nyt millään saa pois ilman suurempia purku hommia niin miten tuo olisi sitten järkevää tehdä, ei kuitenkaan innostaisi ruveta kantta purkamaan, mutta alempaa ketjua ei lukemani mukaan pysty irroittamaan ilman ylemmän irroittamista jne. Tähän aiheeseen liittyen löytyy topikkeja vaikka ja kuinka paljon mutta jos nyt tähän löytyisi joltain joku järkevä suora vastaus niin hyvä olisi :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kaivataan vinkkejä 525tds kampiakselin kiilan vaihtoon
Collapse
X
-
Kaivataan vinkkejä 525tds kampiakselin kiilan vaihtoon
NYT:
e36 ///M3 evo 4d , e91 325d
EX:
e36 325i e36 318iS, e34 525tds, e36 320i, e30 318i, e34 520i, e32 730iA, e36 316i, e34 525i, e60 530dA, e34 525i, e32 730i, e32 750iAL, e30 323i cabriolet, e30 320i, e34 520i touring, e21 320i, e34 525TDi touring, e30 318iS, e24 628CSia, e36 325i 4d, e34 525tic, e30 316, e34 525iTags: None
-