Noniin, elikkäs ostin tuollaisen vekottimen korimallilla e34 ja vm:1990. Olin päivän ajellut ja tehot katosivat, no ensimäiseksi tuli mieleen turbo ja oireetkin olivat sen mukaisia mutta kun aloin tutkia tarkemmin turbo on ok ja paineet ok... seuraava mitä en ole vielä kokeiluut mutta tuli mieleen kun katselin konetta diesel suodatin on aikasta vanha. ja olin tankkannut 20L VENÄLÄISTÄ dieseliä autoon olisiko mahdollista että olisi ollut vähän tukossa ja venäjän laatu menovesi oli tukkinnut suodattimen kokonaan jonka johdosta tehot häsivät vai mikä muu voisi olla vikana??. Vastauksia ja apuja kaivataan kovasti!!! ! kiitos vastanneille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 524td tehot hukassa APUJA!????!?!?
Collapse
X
-
BMW 524td tehot hukassa APUJA!????!?!?
]Noniin, elikkäs ostin tuollaisen vekottimen korimallilla e34 ja vm:1990. Olin päivän ajellut ja tehot katosivat, no ensimäiseksi tuli mieleen turbo ja oireetkin olivat sen mukaisia mutta kun aloin tutkia tarkemmin turbo on ok ja paineet ok... seuraava mitä en ole vielä kokeiluut mutta tuli mieleen kun katselin konetta diesel suodatin on aikasta vanha. ja olin tankkannut 20L VENÄLÄISTÄ dieseliä autoon olisiko mahdollista että olisi ollut vähän tukossa ja venäjän laatu menovesi oli tukkinnut suodattimen kokonaan jonka johdosta tehot häsivät vai mikä muu voisi olla vikana??. Vastauksia ja apuja kaivataan kovasti!!! ! kiitos vastanneille.[/QUOTE]
-
Comment