Oisko jollain suositella/myydä jotain hyvää ja halpaa putkistoa 530i bemmiin, kuulostaa vakiona niin kauheen hiljaselta :( vai teenkö itse suorat putket ja jos joku on itse tehny niin jotain vinkkejä ja ohjeita voisi antaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60b30
Collapse
X
-
Noh itse tein hiljattain 540iin putkiston yhdillä vaimentimilla juurikin samoista syistä siis V8 mikä kuulostaa imurilta pitäsi olla rikos.
Nyt kuulostaa aivan sairaan eroottiselta ja sisä äänet tulevat vasta kun antaa happea muuten on hiljainen.
Tein itse putkiston katilta taaksepäin käytin vanhoja laippoja ja rakensin mätänetin sinkkiputkenpaloista.
Putkistosta tuli tuplaputket 2 tuumasina ja käytin klemmareita kasaamisessa sen jälkeen hitsasin putken läjään ja tein kiinnitykset auton pohjaan.
putkiston kruununa laitoin kaksi kromiputken päätä (ei mitään hirmu kurkkupönttöjä) voin sanoa että miellyttää sekä korvaa että silmää.Last edited by TsTPioneeri; 01-09-2015, 20:51.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostNoh itse tein hiljattain 540iin putkiston yhdillä vaimentimilla juurikin samoista syistä siis V8 mikä kuulostaa imurilta pitäsi olla rikos.
Nyt kuulostaa aivan sairaan eroottiselta ja sisä äänet tulevat vasta kun antaa happea muuten on hiljainen.
Tein itse putkiston katilta taaksepäin käytin vanhoja laippoja ja rakensin mätänetin sinkkiputkenpaloista.
Putkistosta tuli tuplaputket 2 tuumasina ja käytin klemmareita kasaamisessa sen jälkeen hitsasin putken läjään ja tein kiinnitykset auton pohjaan.
putkiston kruununa laitoin kaksi kromiputken päätä (ei mitään hirmu kurkkupönttöjä) voin sanoa että miellyttää sekä korvaa että silmää.
Ihan suorat putket ovat lähinnä naurettavat. Ratapäivillä varikolla kävi pyörimässä E60 jossa ilmeisesti oli suorat putket. Aiheutti naurua väessä vaikka kuski ilmeisesti arvosti tuota mekkalaa.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostToimii ainakin E38:ssa melko mukavasti kun ottaa keskipöntöt pois.
Ihan suorat putket ovat lähinnä naurettavat. Ratapäivillä varikolla kävi pyörimässä E60 jossa ilmeisesti oli suorat putket. Aiheutti naurua väessä vaikka kuski ilmeisesti arvosti tuota mekkalaa.
Simonssin änkillä laitoin tuli äänet jotka on sivistyneet mutta tarvittaessa alkaa V8sin rähinä.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Originally posted by E34530i View PostSiis alusta suorat putket ja loppuun änkät?
Tommosia on kaks rinnakkain tuli aika hyvä.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Älkää raiskatko niitä vakioita. Aikansa kun ajaa sillä molisevällä niin siihen kyllästyy ja alkaa tehä mieli hiljasempia ääniä. Itsellä on takavaimennin poistettu niin liikaa on meteliä vaikka ei vielä kovaa ääntä pidäkään.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostÄlkää raiskatko niitä vakioita. Aikansa kun ajaa sillä molisevällä niin siihen kyllästyy ja alkaa tehä mieli hiljasempia ääniä. Itsellä on takavaimennin poistettu niin liikaa on meteliä vaikka ei vielä kovaa ääntä pidäkään.
Takapöntön poistamalla äänestä tulee ärsyttävämpi kuin välipöntön pois jättämisellä.
Se takapönttö tosin on helpompi ottaa pois.
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostNo itse olen kahdet putkistot tehnyt ja voin sanoa kokemuksesta että niihin ääniin pystyy paljon vaikuttamaan omalla työnjäljellä.
Ja mikä häiritsee toista ei toista välttämättä ollenkaan.
Tosiaan esim. putken päät kannattaa sijoitella fiksusti ja subjektiivistähän tuo on. Itselle hiljaiset koska vanha ukko.Last edited by Muurahainen; 09-09-2015, 17:20.
Comment
-
Comment