Announcement

Collapse
No announcement yet.

525tdsa zf5hp18 kettuilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AeoN
    Newbiemmer
    • Feb 2014
    • 14
    • Taikametsä

    525tdsa zf5hp18 kettuilee

    Jep, elikkäs tämä ripulikasa tekee seuraavaa:
    Toimii aikaslailla moitteetta alkuun, kunnes jostain 80km/h vauhista kickdown ja sitten höllää kaasua ja antaa vauhdin pudota 50km/h niin ilmeisesti 3-vaihteella tökkäsee, ja jättää sen päälle. Tämä saattaa tapahtua ihan täysin taajama-ajossa myöskin. Ongelma yleensä "korjaantuu" kun auton sammuttaa ja käynnistää n. 10sek päästä uudelleen. Kun tämä ongelma on päällä, kun laittaa pakille niin auto tökkäisee pirun rajusti taakse, ja sama homma D:llä, mutta luonnollisesti eteenpäin.

    Kiitos näin jo etukäteen

    Edit: Ongelmaa on myös jarruissa... Elikkäs jarrut täyttyvät parin painalluksen jälkeen ihan kovaksi, ja tämä tapahtuu auton ollessa tyhjäkäynnillä. Kierroksia kun antaa niin jarrut toimii moitteetta, kuin ihmisen mieli. Kuulin Esson baarissa että imusarjan alla oleva letku????? on haavoittuvainen, ja siihen saattaa tulla reikä, eli silloin kyseessä olisi imuvuoto. Viisaat varmaankin osaa kertoa tästäkin asiasta paremmin?
    Last edited by AeoN; 07-09-2015, 01:03. Reason: paska
  • AeoN
    Newbiemmer
    • Feb 2014
    • 14
    • Taikametsä

    #2
    Eikö kukaan tiedä? Yritin searchia, ja siellä oli jotain samantyyppistä shaibaa jollain, mutta bensakoneella. (Triidissä epäiltiin siis että nokka-anturin asentotunnistimessa on vika.) Kone siis käy normaalisti vikatilassakin, eli ei seilaile. Voisikohan ohjainboxissa olla häikkää?

    Comment

    • snteee
      Bimmer Rookie
      • Dec 2014
      • 33
      • Vaala/Oulu

      #3
      Tuleeko siihen vaihdenäyttöön semmonen hammasrattaan kuva ja huutomerkki sillon kun se jättää sen kolmosen päälle, ja ei rupea vaihtaan vaihteita ennenkun käyttää sammuksissa?
      Se voi olla että se laatikko luistaa tai sitten öljyn vähyyttään temppuilee, mullaki tais öljyn vähyyttän alkaa yks 5hp18 temppuileen ja tuli sitte luistatettua ihan pilalle. Öljyjen vaihtoa suositttelisin, voi vaan olla että se ei ennää auta mutta on se paljo mukavampi vaihtaa ne öljyt mitä se laatikko jos sattuukin sillä öljyn vaihdolla korjaantuun.:think

      Comment

      • AeoN
        Newbiemmer
        • Feb 2014
        • 14
        • Taikametsä

        #4
        Originally posted by snteee View Post
        Tuleeko siihen vaihdenäyttöön semmonen hammasrattaan kuva ja huutomerkki sillon kun se jättää sen kolmosen päälle, ja ei rupea vaihtaan vaihteita ennenkun käyttää sammuksissa?
        Se voi olla että se laatikko luistaa tai sitten öljyn vähyyttään temppuilee, mullaki tais öljyn vähyyttän alkaa yks 5hp18 temppuileen ja tuli sitte luistatettua ihan pilalle. Öljyjen vaihtoa suositttelisin, voi vaan olla että se ei ennää auta mutta on se paljo mukavampi vaihtaa ne öljyt mitä se laatikko jos sattuukin sillä öljyn vaihdolla korjaantuun.:think
        Öljyt oon vaihtanu, ja tarpeeks siellä on ollu, jo ennen vaihtoo. Mekaaninen vika ei ilmeisemmin ole kyseessä, kun tää looda arpoo aina sen vian päälle millon haluaa. Missäköhön mahtaa lodjun ohjainboxi olla?

        Comment

        • rupa
          Newbiemmer
          • Mar 2015
          • 5
          • Suomi, Pirkanmaa

          #5
          Jarrutehostus

          Tuosta jarruongelmasta. Nokka-akselin päässä on alipainepumppu josta lähtee muoviputki jarrutehostimelle. Kun sammutat auton nokkapelti avattuna, tai apuri sammuttaa niin kuuntelee missä suhisee hetken. Esimerkiksi putken liitos tehostajaan vuotaa helposti jos putki on jännityksessä johonkin suuntaan niin että kumitutti vuotaa.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎