Elikkäs ajo loppui lähes kesken, alkoi käymään huonosti, huononi kokoajan, nilkuttaen hallille. Vikakoodit luettiin, lamda-anturia valitteli. Anturi vaihdettiin, ei juurikaan vaikutusta. Toinen lohko pimeä. Mitattiin puolat, samat arvot molemminpuolin. Mites bensapuoli, mitenkähän suuttimia ohjataan? Vai voiko olla joku moottorinohjausboksi etc? Mites joku asennontunnistin, pystyykö niitä tarkistamaan vai meneekö vaihtohommiksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530 m60b30 käy neljällä
Collapse
X
-
Noniin, kävin ottamassa tulpat irti, sen verran bensa tuoksui että totesin sen puutteen tuskin olevan vika. Kuivasin tulpat ja vähän annoin teräsharjaa. Testasin vielä pimeän puolen tulpat ja puolat erikseen, jokaiseen tuli kipinä. Kaikki kasaan ja käyntii, ensin vähän tyhjäkäynnillä seilasi, mutta alkoi paranemaan. En kerennyt testiajelua käydä tekeen kun joutui lapsennukutuspuuhiin. Käyn tekemässä sen pian. Ilmeisesti yksi lamda mennyt pimeäksi, jonka takia käynyt rikkaalla/saanut liikaa bensaa ja kastellut tulpat. Pidetään peukkujaE46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Noniin, eipäs loppunu ongelmat. Aamulla lähin ajeleen ni taas alko käymään vajailla pytyillä. Auto on herjannut check controllia, mutta vikakoodinlukulaitteet vasta tulossa postissa, joten en ole edellisten ongelmien jälkeen kuittailut mitään. Puolat oli kuitenkin kaikki irti kuten myös lamdat. Voiko niistä koitua tämmöistä ongelmaa, kuitenkin viikon eller jotain toiminu ok?
Ja jos siellä taas on tulpat märkänä ja herjaa lamdaa ni mikäs sen lamdan rikkoo?
Ilmeisesti näissä ollu kateissa ongelmaa, voiko todeta jotenkin? Lamdat irti?
Imm:n käyn putsaamassa kunhan lapsenvahti saapuu, samalla katsoa tulpat uudelleen
Käytin tulpat irti ja putsasin imm:n tulpat olivat hieman nokiset, mutta edelleen käy neljälläLast edited by iKivi; 05-10-2015, 11:21.E46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Originally posted by iKivi View PostNoniin, eipäs loppunu ongelmat. Aamulla lähin ajeleen ni taas alko käymään vajailla pytyillä. Auto on herjannut check controllia, mutta vikakoodinlukulaitteet vasta tulossa postissa, joten en ole edellisten ongelmien jälkeen kuittailut mitään. Puolat oli kuitenkin kaikki irti kuten myös lamdat. Voiko niistä koitua tämmöistä ongelmaa, kuitenkin viikon eller jotain toiminu ok?
Ja jos siellä taas on tulpat märkänä ja herjaa lamdaa ni mikäs sen lamdan rikkoo?
Ilmeisesti näissä ollu kateissa ongelmaa, voiko todeta jotenkin? Lamdat irti?
Imm:n käyn putsaamassa kunhan lapsenvahti saapuu, samalla katsoa tulpat uudelleen
Käytin tulpat irti ja putsasin imm:n tulpat olivat hieman nokiset, mutta edelleen käy neljällä
Et vaihtanut tulppia? Voivat olla aika pahana jos ovat kastuneet kunnolla.
Tuollainen välillä toimii välillä ei kertoisi että jotain voisi olla jostain irti.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKun kierrät lambdat irti putkista pääsee niiden reijistä ylimääräinen paine pois jos katit ovat tukossa.
Et vaihtanut tulppia? Voivat olla aika pahana jos ovat kastuneet kunnolla.
Tuollainen välillä toimii välillä ei kertoisi että jotain voisi olla jostain irti.
Tuossa on etupäähän vaihdetu jotku mitkälie iskarit/jouset, ja keula on kuin kivireki, piennissäkin pompuissa lähtee hampaista paikat.
Laitetaas tähän saman syssyyn vielä ilmoille semmonen kyssä, et käykö 535:n iskarit eteen tohon?Last edited by iKivi; 05-10-2015, 14:11.E46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
-
Originally posted by iKivi View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=13_1436
Osa nro 2:ssa reikä, paikkailtu vähän sinneppäin. Kuului epämääräistä suhinaa, mutta voiko aiheuttaa toisenpuolen pimeyden?2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Pitkän yövuoron pähkäilyjen päätteeksi tuli mieleen että vaihtamani lamda-anturi oli 540:stä, katsoin sitten realoem:stä ja eri osanumerolla nuo ainakin ovat. Onko niissä käytännöneroa? Voisiko mahdollinen rikkaalla käyminen johtua tuosta?E46Ci Facelift, F34Gt
Ex:
3-series 4x
5-series 24x
7-series 5x
X3
Comment
-
Comment