Kokeilin haulla mutta kaikilla tuntuu viat olevan aika yksilöllisiä eikä kysymyksiä ja vastauksia topicissa ollut kukaan kuulolla. 93vm 540 automaatti askilla. Kylmällä koneella liikkeelle lähdettäessä ykkönen nypyttää hieman. Talviasentoa käytettäessä laatikko toimii juuri niinkuin kuuluukin, kickdown yms pelaa moitteetta. 30-60min ajon jälkeen voi käyttää E ja S asentojakin ilman mitään häiriöitä. Pakkokakkonen taas tuntuu paikaltaan lähdettäessä kuin olisi käsijarru päällä. Pakki kytkeytyy päälle mutta tuntuu jotenkin tarvitsevan paljon kierrokksia että likkuu, tässä ei mitään nykimisiä, kolahduksia tms. Mikä lääkkeeksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
540 automaatti vinoilee
Collapse
X
-
Eiköhän tuo ole kuulavian tyypillinen ilmentymä, eli öljypohja pois ja kuulat vaihtoon. Kohta se pieni kaasun lisäys pakilla muuttuu kovaksi pamaukseksi ja rikkoutuneeksi pakkirummuksi. Vielä selviät öljynvaihdolla ja parin euron kuulilla.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Tossa kokeilin äsken niin pakin kun kytkee päälle ja malttaa odottaa jonkun 3-5sek ennen kun päästää jarrusta niin liikkuu hienosti ilman kaasuakin. Ketäs Turun seudulla tekis ton kuulien ja öljyn vaihdon? Kävin töiden jälkeen eräässä bemareihin erikoistuneessa korjaamossa ja oli taas sellasta asiakaspalvelua että. Kaveri tiskin takana totes et en osaa sanoa enkä tiedä mistään kuulista mitään, nousi ylös ja lähti kävelemään johonkin. Jäin siihen kattelemaan ympärilleni minä aikana korjaamoon saapui toinenkin asiakas. Kaveri kun saapui takas tiskin taakse takaisin alkoi palvelemaan tätä äsken saapunutta asiakasta!! Meinasin et pitäkää tunkinne jos ei raha kelpaa ja lähin menee.
Comment
-
Comment