Announcement

Collapse
No announcement yet.

525i m20b25 käyntiongelma kylmänä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arskis
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 1
    • Finland

525i m20b25 käyntiongelma kylmänä

Eli ostin äskettäin m20b25 koneellisen e34:sen hoitamaan väliaikaisesti ajotarpeitani.

Ensimmäisenä aamuna kun olin käynnistämässä autoa niin tyhjäkäynti oli huono ja kaasua antaessa auto sammuili (ainakin melkein) jos ei kaasua päästänyt todella varovasti. Ongelma on jatkunut siitä lähtien joka kerta kun olen autoa kylmänä käynnistänyt. Lohkolämmitintä olen käyttänyt, ja olen kokeillut pitää autoa tallissa jossa about 5 astetta plussan puolella. Tulpat vaihdoin (NGK jotka koneeseen kuuluu). Kone käy muuten hienosti mutta kylmänä muutaman minuutin ajan ongelma on huomattavissa ja hieman ärsyttävä.

Tämä on vasta toinen bemarini joten en vielä tiedä niistä paljoa.
  • latsku
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 155
    • turku

Originally posted by Arskis;3679165[IMG
    resource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png[/IMG]3679165]Eli ostin äskettäin m20b25 koneellisen e34:sen hoitamaan väliaikaisesti ajotarpeitani.

Ensimmäisenä aamuna kun olin käynnistämässä autoa niin tyhjäkäynti oli huono ja kaasua antaessa auto sammuili (ainakin melkein) jos ei kaasua päästänyt todella varovasti. Ongelma on jatkunut siitä lähtien joka kerta kun olen autoa kylmänä käynnistänyt. Lohkolämmitintä olen käyttänyt, ja olen kokeillut pitää autoa tallissa jossa about 5 astetta plussan puolella. Tulpat vaihdoin (NGK jotka koneeseen kuuluu). Kone käy muuten hienosti mutta kylmänä muutaman minuutin ajan ongelma on huomattavissa ja hieman ärsyttävä.

Tämä on vasta toinen bemarini joten en vielä tiedä niistä paljoa.
    niistä vikakoodin kattomisesta kannattaa aina ensin aloittaa ... kunnon paikasta missä on laadukkaat lukulaitteet.
    Call
    Send SMS
    Call from mobile
    Add to Skype
    You'll need Skype CreditFree via Skype

Comment

• latsku
      Bimmer Rookie
      • Sep 2010
      • 155
      • turku

.
      Call
      Send SMS
      Call from mobile
      Add to Skype
      You'll need Skype CreditFree via Skype

Comment

• Zetz
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 3233
        • Joensuu

vikakoodejahan tuosta et ulos saa kun on noin vanhaa tekniikkaa, luultavasti moottorin lämpötila anturi vammaa tai tyhjäkäyntiventtiili
        puh/txt/whatsapp: 0452673541
        näillä mennään talvella:
        e39 523ia arctic silver
        e87 116i Japanrot
        ja näillä kesällä:
        e30 328i *Rot m50b28

Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
        ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

Comment

• Kv1984
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2013
          • 584
          • Jyväskylä

Kaasuläppäanturi jumittaa? Imuilmavuoto?

Vikakoodit saa kyllä luettua, mutta tarvii oikeanlaiset ohjelmistot. Vaikka se oikea liitinpiuha löytyiskin, niin ainakaan mun autosta ei saa koodeja pihalle uusilla ohjelmistoilla. Kyseleppäs oman alueesi vikakoodinlukuihmisiltä.

E34 518i Jet Black (ex)
          E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
          E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
          E38 M52B28 Oxfordgrün

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡