Löysin kuskin ja repsikan puolelta pohjasta palkin vierestä vedentyhjennysropun. En viitsinyt vielä käydä väkivalloin yrittämään poistaa niitä mahdollisen vedentyhjennyksen vuoksi. "Ropuissa" on neljä liparetta ja näyttäisi siltä ,että ne työnnettäisiin sisäpuolelle ja vedettäisiin niistä lipareista takaisin paikalleen. Lieköhän kukaan ottanut sellaisia pois ja tietäisi onko propun toisella puolella laippaa, vaiko vedetäänkö se pelkästään ulos. Ohessa kuva propusta. On aika homma aukoa matot ylös joten tuli vaan mieleen , että ottamalla noi pois ja laskemalla mahdollisen veden pois ja sitten vaan reiästä lämmintä ilmaa sisään niin eiköhän kuivaisi (jos ei matot ole märkiä). Kun kokeilin pumpulipuikolla koteloa niin se tuntui kyllä kostealta. Tuo tulppa on poteron pohjalla, ainakin pumpulipuikko meni kokonaan sisään rei´istä (4 kpl) mitkä olivat matossa kuskin penkin kohdalla. Hyvä puoli oli, että puikon pää oli kirkas joten ei siellä taida ruostevettä olla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 34 kotelon vedentyhjennys
Collapse
X
-
Usko tai älä, mutta mulla oli lähtenyt pois ihan itsellään, tekemättä mitään ;-)
Ääänieristeet olivat märät, laitoin vaan perus kumitulpan tarvikeliikkeestä siihen.
No sulla näyttää olevan fiksusti paikoillaan joten miksi otat pois? Jos kosteutta haluat tutkia, niin ota ennemmin lattiamattoa ylös ja vaikka sisäpuhallin puhisemaan jos on kosteaa.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
-
-
Edelleenkin suosittelen mattojen nostamista ylös ja jos tulppa on kunnossa, niin ei sitä kannata avata. Jos lattiamatot ovat märkiä/kosteita, on vesi imeytynyt niihin äänieristeisiin sen verran hyvin ettei niitä tuon reiän kautta kuivata, vaan matto pitää nostaa ylös ja laittaa puhallin puhaltamaan.
En usko, että nuo muutenkaan ovat vedentyhjennystulppia. Ennemminkin tulee mieleen, että tehtaalla on noista rei'istä valutettu liiat maalit tms. uppokäsittelyssä jalkatilan "altaaseen" jäävät nesteet pois.Last edited by O.K.; 18-04-2005, 08:40.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by O.K.En usko, että nuo muutenkaan ovat vedentyhjennystulppia. Ennemminkin tulee mieleen, että tehtaalla on noista rei'istä valutettu liiat maalit tms. uppokäsittelyssä jalkatilan "altaaseen" jäävät nesteet pois.
Comment
-
-
Niin ja noita on ikävä rupee tiivistelemään sen jälkeen kun ne on ottanut kerran pois, eli penkit ulos ja matto kuivumaan aurinkoonAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment