Moro! Ootteko irroittanu startin ylä vai ala kautta? Jos ylä niin mitä ootte purkanu eestä pois? Vai lähtiskö alakautta järkevämmin? Entä kun toi kumilärsäke on nyt irti niin saako kaikki turbiinin pultit irti sitä kautta vai pitääkö osa poistaa startin reijästä? Tyhmä kyselee.. Vielä olis laatikko kiinni toisella startin pultilla ja turbiinin pultit... Asiallisia neuvoja vastauksia otetaan vastaan mielellään . Kiitti. Laatikon vaihto siis menossa parasta aikaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Startin irroitus m50b25
Collapse
X
-
Originally posted by saapismi View PostMoro! Ootteko irroittanu startin ylä vai ala kautta? Jos ylä niin mitä ootte purkanu eestä pois? Vai lähtiskö alakautta järkevämmin? Entä kun toi kumilärsäke on nyt irti niin saako kaikki turbiinin pultit irti sitä kautta vai pitääkö osa poistaa startin reijästä? Tyhmä kyselee.. Vielä olis laatikko kiinni toisella startin pultilla ja turbiinin pultit... Asiallisia neuvoja vastauksia otetaan vastaan mielellään . Kiitti. Laatikon vaihto siis menossa parasta aikaa.
-
-
Manuaalissa ainakin alakautta, työntää imusarjan välistä sopivan lenkin pitämän mutteria paikoillaan.. aikansa kun jumppaa niin kyllä se irtoaa.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment