Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarrut e34

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bavaria!
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 99
    • Helsinki

Jarrut e34

Onko kokemuksia hyvistä tarvikejarruista?

Motonetissä myytävät ovat kuulemma huonoja. Bilteman palat saivat TM:n testissä hyvät hinta/laatu pisteet. Kyseessä oli Volvoon sopivat palat, mutta tod. näk. samaa materiaalia käytetään muidenkin mallien tarvikepaloissa.

Mistä muuten kirkuvat jarrut johtuvat? Lasittunut pinta? Kulut pinta?
    :: Pling!
    Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa
  • konsumies
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1046
    • Turkkussesss

Moro vaan.
    Vaihdatin eilen 540seen jarrupalat ja levyt.
    KL-varaosista ilmajäähdytteiset levyt Bosch 49 € / kpl ja Motonetista hain palat.

Kaveri kun on autokorjaamoyrittäjä sanoi mulle että ei suostu bilteman jarrukamoja vaihtamaan koska ne on niin paskoja mut jostain syystä siunaus tuli motonetin kamoille?!!

Sinuna tilaisin (hakisin) KL-varaosista kamat kunhan tiedät mitä pitää vaihtaa.
    Itse olen sieltä tilannut iskareita ja muuta roinaa ja kivasti Matkahuolto tuo Tampereelta tänne Turkuunkin...
    Seat Leon Cupra ST
    F20 116d
    e87 116i

Comment

• Bavaria!
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 99
      • Helsinki

jaa, onhan ammattilaisilla yleensä huono käsitys Bilteman tavaroista. Mutta testitulos yllätti.

Itsellä Motonetin tarvikeosapalat (en muista nimeä) ja ne on alusta asti vinkunut ja kirskunut. Ärsyttävää.
      :: Pling!
      Chris Bangle ja Don Rosa boikotissa

Comment

• alspe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 3402
        • Tre

kirskuminen

kirskuminen johtuu tietääkseni korkeataajuisesta värinästä, palat pääsevät värisemään levyä päin. Niitä rautaklipsuja vääntelemällä sain itse pois äänen.
        G30 520d xDrive
        EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

Comment

• cool10
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 239
          • Stadi

Kirskumisesta

Itellä e32:ssa kirskui takajarrut. No purettiin sit jarrupalat pois, niin toiselta puolelta oli se palan kulutuspinta irti siitä kiinnitysosasta! Kulutuspintaa oli hyvin jäljellä ja irtonainen kulutuspinta pysy siellä hahlossaan, joten jarrut toimi, mutta kyllä kirskui.
          EX: 730i -89

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎