Noniin, nyt kun sain jumittuneen startin tosta vaihettua, ja koitin käymään, niin tulin iloiseksi. Auto toimi moitteetta, ja annoin lämmetä rauhassa.
Ja sitten kaikki meni päin helvettiä. Röpöttää aivan vitusti, ei meinaa pysyä tyhjäkäynnillä käynnissä ja tuntuu kuin kävisi ehkä kolmella pytyllä. Ottaa kyllä kierroksia jonkun verta, mutta käynti ei parane vaikka jenkaa antaisikin. En uskaltanut "loppuun asti" kierrättää. Ihan tolkuton pauke putkessa ja omistajalla vitun paha mieli.
Lisäksi toi EML-valo pomppas päälle kun auto lämpesi, vaikkei tässä sitä sähköistä läppää + potentiometrihässäkkää olekaan.
Sytkävika, anturivika vai joku muu vika?
Kellään ollut vastaavaa ongelmaa tai jopa saanut sitä ratkaistua? Jossei ole omakohtasta kokemusta mutta jotain johtopäätöksiä niin saa mielellään myös jakaa.
EML-valo; varmaan vaan häikkää mittaristossa, ei luulisi haittaavan muuten mitään, kun ei sitä yksikköä ole.
Auto siis vm. 88 ja vaijerikaasulla.
Ja sitten kaikki meni päin helvettiä. Röpöttää aivan vitusti, ei meinaa pysyä tyhjäkäynnillä käynnissä ja tuntuu kuin kävisi ehkä kolmella pytyllä. Ottaa kyllä kierroksia jonkun verta, mutta käynti ei parane vaikka jenkaa antaisikin. En uskaltanut "loppuun asti" kierrättää. Ihan tolkuton pauke putkessa ja omistajalla vitun paha mieli.
Lisäksi toi EML-valo pomppas päälle kun auto lämpesi, vaikkei tässä sitä sähköistä läppää + potentiometrihässäkkää olekaan.
Sytkävika, anturivika vai joku muu vika?
Kellään ollut vastaavaa ongelmaa tai jopa saanut sitä ratkaistua? Jossei ole omakohtasta kokemusta mutta jotain johtopäätöksiä niin saa mielellään myös jakaa.
EML-valo; varmaan vaan häikkää mittaristossa, ei luulisi haittaavan muuten mitään, kun ei sitä yksikköä ole.
Auto siis vm. 88 ja vaijerikaasulla.
Comment