Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 vaihelaatikot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • viimeistelijä
    BTCF Member
    • Oct 2013
    • 133
    • kouvola,valkeala

    E34 vaihelaatikot

    Eli tälläst mutuiluu,lähtää kokilee kepillä jäätä.

    Eli 520i m50 hävis voimavaihde kokonaan ja 5sorvas jo ostaessa.
    Kaverilta sais ihan sponsorointi hintaan m20b20(pikku getragin) mutta kysymys merkille jää vaihdevivusto ja painelaakeri.:think
    Millä compolla nää sais naitettua yhteen vai onko ihan et senku heittää vaa ja antaa soittaa? Viisammathan voi nyt tulla kertomaa kuinka vaikeeta se on
    Last edited by viimeistelijä; 27-04-2016, 03:11.
    hitto vie,ja taksi tuo
    BMW:N VIRTA-AVAIMESTA KÄYNNISTYY ENEMMÄN.
  • Zetz
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 3229
    • Joensuu

    #2
    Originally posted by viimeistelijä View Post
    Eli tälläst mutuiluu,lähtää kokilee kepillä jäätä.

    Eli 520i m50 hävis voimavaihde kokonaan ja 5sorvas jo ostaessa.
    Kaverilta sais ihan sponsorointi hintaan m20b20(pikku getragin) mutta kysymys merkille jää vaihdevivusto ja painelaakeri.:think
    Millä compolla nää sais naitettua yhteen vai onko ihan et senku heittää vaa ja antaa soittaa? Viisammathan voi nyt tulla kertomaa kuinka vaikeeta se on
    m20 laatikkohan ei istu m50 moottorin perään sitten suoraan, kytkinkopat hieman eri asennossa, joten vaihdevipu jää vinoon. silmälaakero vaihtaa m20 malliseen, muutenhan se on bolt on. otathan huomioon myös että todennäköisesti toi m20 perästä tullut laatikko on getrag 260 joka on ylivaihdelaatikka, toisin kuin m50 oma laatikkonsa (getrag 240?) on suoralla vitosella
    puh/txt/whatsapp: 0452673541
    näillä mennään talvella:
    e39 523ia arctic silver
    e87 116i Japanrot
    ja näillä kesällä:
    e30 328i *Rot m50b28

    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
    ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

    Comment

    • viimeistelijä
      BTCF Member
      • Oct 2013
      • 133
      • kouvola,valkeala

      #3
      Originally posted by Zetz View Post
      m20 laatikkohan ei istu m50 moottorin perään sitten suoraan, kytkinkopat hieman eri asennossa, joten vaihdevipu jää vinoon. silmälaakero vaihtaa m20 malliseen, muutenhan se on bolt on. otathan huomioon myös että todennäköisesti toi m20 perästä tullut laatikko on getrag 260 joka on ylivaihdelaatikka, toisin kuin m50 oma laatikkonsa (getrag 240?) on suoralla vitosella
      Tätä juurihain.. Vaihetankoa kääntämällähän päästään tuosta kepin vinoon jäämisestä eroon. Ja m20 silmälaakerikin löytyy todennäkösesti myös laatikon kanssa. En ole ottanut huomioon kyllä noita välityksiä..
      hitto vie,ja taksi tuo
      BMW:N VIRTA-AVAIMESTA KÄYNNISTYY ENEMMÄN.

      Comment

      • Agee-
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2010
        • 594
        • Jns

        #4
        Originally posted by Zetz View Post
        m20 laatikkohan ei istu m50 moottorin perään sitten suoraan, kytkinkopat hieman eri asennossa, joten vaihdevipu jää vinoon. silmälaakero vaihtaa m20 malliseen, muutenhan se on bolt on. otathan huomioon myös että todennäköisesti toi m20 perästä tullut laatikko on getrag 260 joka on ylivaihdelaatikka, toisin kuin m50 oma laatikkonsa (getrag 240?) on suoralla vitosella
        Mullon ainaki joka M20B20 jatkeena ollu getrag 240. Ja M50 getrag 250
        VW T5 -08
        XC70 -05
        Superb -11

        Comment

        • viimeistelijä
          BTCF Member
          • Oct 2013
          • 133
          • kouvola,valkeala

          #5
          Ongelmahan nyt ratkes kun asevelihintaan saan
          518i/m43 220getragin(sama kun nykyin) niin ei tarvit tehä peräkylä räpellys compoa.
          M40 koneissa on käytetty 240getraggia.
          hitto vie,ja taksi tuo
          BMW:N VIRTA-AVAIMESTA KÄYNNISTYY ENEMMÄN.

          Comment

          • Zetz
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 3229
            • Joensuu

            #6
            Originally posted by korhone_ View Post
            Mullon ainaki joka M20B20 jatkeena ollu getrag 240. Ja M50 getrag 250
            nii olikin, b20 koneessa oli 240 ja b25 oli 260. mulla oli e30 b20 jatkona vaan 260 niin jääny varmaan siitä mieleen.
            Originally posted by viimeistelijä View Post
            Ongelmahan nyt ratkes kun asevelihintaan saan
            518i/m43 220getragin(sama kun nykyin) niin ei tarvit tehä peräkylä räpellys compoa.
            M40 koneissa on käytetty 240getraggia.
            joo, se m40 perästä käy paremmin kun m20 perästä.
            puh/txt/whatsapp: 0452673541
            näillä mennään talvella:
            e39 523ia arctic silver
            e87 116i Japanrot
            ja näillä kesällä:
            e30 328i *Rot m50b28

            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
            ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎