Moro!
Talven aikana tehty kyseiseen kamppeeseen muunmuassa kansiremppa ja suutinhuolto, kaikki alipaine/tyhjäkäynti/huohotinletku(t)
Koneeseen laitettu nesteet ja käynnistelty. Nyt on auton tyhjäkäynti ihan hukassa. Kierrokset huiteli tyhjäkäynnillä yli 2500rpm. Syynä oli että läppärunkojen läpät oli säädetty liian auki.
Kertokaahan viisaampina että miten saisin parhaiten läpät oikeaan asentoon ja tyhjäkäynnin kohilleen. Olen yrittänyt käynnissä säädellä kolmesta ruuvista( yksi jokaista läppäparia kohden). Tyhjäkäyntiin ei tahdo saada tolkkua millään.
Toisekseen mulle on mysteeri kummin päin jäähdytinnesteantureiden liittimet menevät. Järkihän sanoo että sininen siniseen ja musta mustaan, mutta kun tuntuu että ristiin toimisivat paremmin( tämä toki todettua ennen kuin huomasin läppien asennon ja murtuneet tyhjäkäyntiletkut.
Onkohan näillä vaikutusta toisiinsa, esim kone sekoilee rikastuksen kanssa?
Olisi hienoa jos pystyisitte tyhmää jotenkin opastamaan.
Talven aikana tehty kyseiseen kamppeeseen muunmuassa kansiremppa ja suutinhuolto, kaikki alipaine/tyhjäkäynti/huohotinletku(t)
Koneeseen laitettu nesteet ja käynnistelty. Nyt on auton tyhjäkäynti ihan hukassa. Kierrokset huiteli tyhjäkäynnillä yli 2500rpm. Syynä oli että läppärunkojen läpät oli säädetty liian auki.
Kertokaahan viisaampina että miten saisin parhaiten läpät oikeaan asentoon ja tyhjäkäynnin kohilleen. Olen yrittänyt käynnissä säädellä kolmesta ruuvista( yksi jokaista läppäparia kohden). Tyhjäkäyntiin ei tahdo saada tolkkua millään.
Toisekseen mulle on mysteeri kummin päin jäähdytinnesteantureiden liittimet menevät. Järkihän sanoo että sininen siniseen ja musta mustaan, mutta kun tuntuu että ristiin toimisivat paremmin( tämä toki todettua ennen kuin huomasin läppien asennon ja murtuneet tyhjäkäyntiletkut.
Onkohan näillä vaikutusta toisiinsa, esim kone sekoilee rikastuksen kanssa?
Olisi hienoa jos pystyisitte tyhmää jotenkin opastamaan.
Comment