Mitä ihmeen johtoja menee e34:n konepellin ja eristeen väliin??Onko tärkeitä vai voiko pistää poikki kun irrottaa pellin,liittimiä en ainakaan löytänyt mistään kohtaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 Konepelti...
Collapse
X
-
Tietääkseni ne on lämmitettävien lasinpesu suuttimien johdot ja ne kaiketi löytyy jopa 520:stä vaikka itse suuttimissa ei lämmitysvastusta olekkaan... johdotus vaan valmiina...BMW E53 4.4i -01
BMW E38 750i -95
BMW E30 320i
Tahoe -00
Corvette C5 -02
Ex.
BMW E34 530iA V8
BMW E34 520iA
BMW E34 525iA Touring
BMW E30 316
Comment
-
-
Originally posted by RacinkMitä ihmeen johtoja menee e34:n konepellin ja eristeen väliin??Onko tärkeitä vai voiko pistää poikki kun irrottaa pellin,liittimiä en ainakaan löytänyt mistään kohtaa...
Edit: Taitavat näkyäkkin tuosta kuvasta heikosti.
Last edited by Leka; 17-05-2005, 20:53.
Comment
-
-
Originally posted by RacinkEi ollut kun seurasin niitä niin kauan että ne liittyy semmosen paksuun nippuun...
Comment
-
-
On siellä liitin jossain välissä! Itellä ainakin ois ollu mutta joku perkeleen Puuk.. puusilmä oli menny napsimaan ne poikki.Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by Jyri...Tietääkseni ne on lämmitettävien lasinpesu suuttimien johdot ja ne kaiketi löytyy jopa 520:stä vaikka itse suuttimissa ei lämmitysvastusta olekkaan... johdotus vaan valmiina...
Otat vaan sitä äänieristettä auki, pitäisi lähteä aika helposti. Ja liittimet on siellä suuttimien lähellä.
Tiedän, koska mulla on lämmitettävät suuttimet....520:ni.
Edit. lamppua tuon konehuoneessa ei ole.
Comment
-
Comment