Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 535:sta M5

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • XXX
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 54

    E34 535:sta M5

    Pyörinyt mielessä tällainen "päivitys", siispä kysymys kuuluu: Onko kenelläkään tietoa mitä kaikkea joutuu loppujen lopuksi vaihtamaan? Onko esim. laatikko, kardaani, vetarit ym. jämäkämmät ämmäläisessä (siis 3.6 M5)? Onko ideassa mitään järkeä, vai olisiko viisaampaa vaihtaa suosiolla autoa?
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Alustassa ei tule äkkiä mieleen samoja osia kuin alatukivarret ja reaktiotangot edessä. Voimansiirrossa vetarit on samat ja perämurikka, tosin sekin eri välityksellä.

    Originally posted by XXX
    Onko ideassa mitään järkeä, vai olisiko viisaampaa vaihtaa suosiolla autoa?
    Riippuu siitä onko valmis uhraamaan rahaa ja aikaa, jollei ole niin vaihda suosiolla.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • alspe
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 3402
      • Tre

      #3
      Aika paljon riippuu siitä millaisessa kunnossa autosi on juuri nyt.

      Jos olet lähiaikoina laittanut autoosi esim. säädettävän alustan, 18 tuuman vanteet x2, maalauttanut yli, teettänyt nahat sisään ym., niin olisin itse valmis uhraamaan autoon muutakin.

      Jos taas auto on ns. normikunnossa tai huonommassa, niin ei maksa vaivaa ellei ota täysin harrastuksena.
      G30 520d xDrive
      EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

      Comment

      Working...
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎