Pyörinyt mielessä tällainen "päivitys", siispä kysymys kuuluu: Onko kenelläkään tietoa mitä kaikkea joutuu loppujen lopuksi vaihtamaan? Onko esim. laatikko, kardaani, vetarit ym. jämäkämmät ämmäläisessä (siis 3.6 M5)? Onko ideassa mitään järkeä, vai olisiko viisaampaa vaihtaa suosiolla autoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 535:sta M5
Collapse
X
-
Alustassa ei tule äkkiä mieleen samoja osia kuin alatukivarret ja reaktiotangot edessä. Voimansiirrossa vetarit on samat ja perämurikka, tosin sekin eri välityksellä.
Originally posted by XXXOnko ideassa mitään järkeä, vai olisiko viisaampaa vaihtaa suosiolla autoa?
-
-
Aika paljon riippuu siitä millaisessa kunnossa autosi on juuri nyt.
Jos olet lähiaikoina laittanut autoosi esim. säädettävän alustan, 18 tuuman vanteet x2, maalauttanut yli, teettänyt nahat sisään ym., niin olisin itse valmis uhraamaan autoon muutakin.
Jos taas auto on ns. normikunnossa tai huonommassa, niin ei maksa vaivaa ellei ota täysin harrastuksena.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment