Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525 TD: Jarrupoljin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mako81
    Newbiemmer
    • Jan 2005
    • 17
    • Tampere

    E34 525 TD: Jarrupoljin

    Missähän vika kun jarrupoljin menee kovaksi parin-kolmen peräkkäisen polkasun jälkeen aivan kuin tehostin häviäisi pelistä? Ja kun hetken odottaa polkasujen jälkeen poljin on taas normaalin tuntunen.
  • huoppa81
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 638
    • Villähde, Finland

    #2
    Alipaine ei yleensäkkään riitä kuin kahteen- kolmeen polkaisuun, eli tuo on ihan normaalia.
    Garage:

    E21 323i -79
    E21 323i -82
    E30 325i Cabriolet -91
    E30 316i -89
    E39 520i -01
    Kadett C 1,2 -76

    Lynx Rave RE 600 -08

    Comment

    • Rocker
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 1023
      • Suburb of SUUR-Oulu

      #3
      Originally posted by Mako81
      Missähän vika kun jarrupoljin menee kovaksi parin-kolmen peräkkäisen polkasun jälkeen aivan kuin tehostin häviäisi pelistä? Ja kun hetken odottaa polkasujen jälkeen poljin on taas normaalin tuntunen.
      Jep. eli alipaine loppuu kun motissa ei ole kiekkoja, mutta ei se pitäs kierroksilla loppua millään.
      T:Tero
      2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
      Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
      EX: 524Tda, 324TdicT
      Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
      ...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...

      Comment

      • jpeltoma
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 600
        • pirkanmaa

        #4
        Taitaa olla alipaine putkissa vuotoa. Tsekkaa se imusarjan alta löytyvä muovinen jakoplokki, yleensä kumiputkien liitokset valskaa sieltä.
        __________________________________________________ ________________________
        Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎