Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34:n satunnaiset ongelmat...Neuvoja kaivataan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

E34:n satunnaiset ongelmat...Neuvoja kaivataan?

Auto on E34 520 -93 ja sillä on nyt ajettu 260tkm. Auto on toimiessaan hyvä ajaa, mutta kun sitten on ne pahat päivät niin sitten ei oo kivaa. Alla on ongelma kuvaukset, joihin olen törmännyt ja joihin kaipaan neuvoja.

Ongelmat:
    1) Auto ei todennäköisesti lähde käyntiin aamulla, jos olen edellisenä iltana käynnistänyt auton kylmänä ja sammuttanut sen sitten muutaman minuutin päästä.(esim. jos auton paikkaa pitää vaihtaa pihassa) Käynnistäessäni autoa aamulla. Auto yrittää startata vähän ja sitten se alkaa ravistamaan ja sitten sammuu. Tämän jälkeen kun yrittää startata niin kone ei anna mitää merkkiäkään, että yrittäisi käynnistyä. Startti kyllä pyörii hyvin sen äänen kuulee selvästi. Auton lähtee ehkä käyntiin jos välillä stattaamassa ja pitää taas hieman taukoa ja taas yrittää startata. Aikansa kun leikkii, niin joissain vaiheessa auto sitten saattaa yrittää käynistyä. Kun se sitten yrittää käynistyä niin olen aina painanut kaasua, koska tässä tilanteessa moottori ravistaa voimakkaasti ja ei käy tyhjä käyntiä ollenkaan. Saan sen kestämään käynnissä vain kun pidän kierrokset yllä kaasua painalla. Kaasua pitää painaa niin pitkään, että ravistus lakkaa. Yleensä sen aikaa, että auto lämpenee.

Ongelmaa ei ilmene, jos auton antaa illalla käydä lämpimäksi.

Ensimmäisellä kerralla kun vika tuli, niin jouduin hinaamaan auton korjaamolle kun en saanut käyntiin. Korjaamolla sanoivat, että polttoaineen säädin olisi ollut täysin auki ja polttoaineen paine olisi ollut 2 kertainen normaaliarvoihin. Luulin, että ongelma oli polttoaineen säätimessä ja vika poistuisi korjaamo reissun jälkeen, mutta toisin kävi.

2) Moottori ravistaa satunnaisesti kun ajan tasa kaasulla alle 2000rpm:lla. Samaan aikaan kun moottori ravistaa niin on havaittavissa selvästi moottorin tehottomuutta.

Neuvoja kaivataan?
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎