on niitä muitakin nahkalaatuja esim. nappanahka (walknappa) ja leder montana on nimiä mitä bmw on käyttänyt.. kaikista huonointa nahkalaatua, tiedä vaikka jotain keinonahkaa) on puolinahkapenkeissä. enkä nyt tarkoita alcantra (wildleder) puolinahkapenkkejä..
E34 lisävarustehintoja uutena, luetteloa kellään?
Collapse
X
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
Originally posted by RockwellMistäs noi bufflederit erottaa?
Originally posted by gubodabuffaloa éi ole saanu ku
m5
seiskoihin
kasisataa
vuonna 91
Originally posted by Juhison niitä muitakin nahkalaatuja esim. nappanahka (walknappa) ja leder montana on nimiä mitä bmw on käyttänyt.. kaikista huonointa nahkalaatua, tiedä vaikka jotain keinonahkaa) on puolinahkapenkeissä. enkä nyt tarkoita alcantra (wildleder) puolinahkapenkkejä.."Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
There's no one else to take the consequences
See when the day is gone free & the night creeps up on me
I take my B.M.W that's where I wanna be..."
D.A.D. True Believer
Comment
-
Mulla sportit eli ei siis bufflederiä.. No haen laakkoselta tuon varustelistan niin loppuu se arpominen..
Edellisessä autossa oli puolinahka penkit ja kulumista päätellen oli oikeeta nahkaa. Ja aivan eri tuntusta kun sitä edellisessä autossa olleet vinyylipenkit.Last edited by Rockwell; 06-06-2005, 15:51.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
m5 91
-nahkaverhoilu (ei saatavana)
-täysnahkaverhoilu (47300mk)
-buffalonnahka (60500mk)
pienempii viis satkuihin ei o saanu täysnahkaa eikä buffaloo.ton hinnaston mukaan
ja noihin ei ole varustenumeroa mainittu erikseen tossa hinnastossa.Elämä hymyilee,minä en!!
Comment
-
Mitä on kuulunut 525i(m20) -90 vakiovarusteisiin?
Ja sitten seuraavien varusteiden hinnat:
- Iso ajotietokone + ohjaus vilkkuviiksestä
- ABS
- Sumuvalot
- Pesimien + peilien lämmitys
- Lampun pesimet
- SähköikkunatTällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
Mitä Individual on maksanu lisää? Tuolla toisessa threadissa kun on pohdittu, että sport-penkkeihin ei käsinojia e34:ssa saanut kuin individualiin. Onko se sitten ollut tyyliin:
Myyjä: "katotaanpa hinnastosta: käsinojat 2400 mk, mutta, mutta, olit ottamassa sport-penkkejä, joten käsinojat menee individual puolelle, hinta 102400 mk"EX: 730i -89
Comment
-
Mulla taitaa olla Suomen karvalakein e34. M50b20 koneella -91, ainoa varuste listalta on takalasin verho 1600 mk. Mulla ei ole edes ABS:iä, sumuvaloja, sähkölaseja, metalliväriä tai "tavallisimpia" varusteita.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Originally posted by alspeMulla taitaa olla Suomen karvalakein e34. M50b20 koneella -91, ainoa varuste listalta on takalasin verho 1600 mk. Mulla ei ole edes ABS:iä, sumuvaloja, sähkölaseja, metalliväriä tai "tavallisimpia" varusteita.Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89
Comment
-
Kyllä ainakin Saksan markkinoille on lähtenyt tehtaalta 535i vuonna 1992 Buffalonahkaisilla sportpenkeillä.
Ihan BMW:ltä haetun virallisen / autokohtaisen varustelistankin mukaan.
Omassa 535i:ssä tehdasvarusteiden hinta ylittää myös tuon 100 000mk.
Ilman, että nahkamateriaalia huomioidaan. Tosin osaa ei onneksi ole esim. automaatti.Last edited by M_Power; 06-06-2005, 21:49.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
Comment