Hei!
Eli ostin tuossa viikolla tuollaisen bmw 525 vm1995 m50b25 vanos tekniikalla olevan auton. Edelliseltä omistajalta oli varastettu auton avaimet ja autokin oli ollut varkailla sen verran että virtalukko ja sivuikkunat oli rikottu. Omistaja auton takaisin saatuaan myi sen pois minulle. Tarkoituksena olisi nyt vaihtaa kyseisen auton kone ja tekniikka vanhempaan 5-sarjalaiseen. Huomioitavaa on myös se että virtalukko on myös tuhottu kyseisestä autosta. Virtalukon pohjaa kääntämällä tulee autolle virrat, mutta ei lähde käyntiin. Autossa on sitten varmaan tuo uudempi ajonestojärjestelmä paikallaan, joka vaatii sirullisen avaimen käyttöä varten. Ilmeisesti tarvitsisin vanhemmanmallisen ecun ja hieman johtosarjan muokkausta koneen käynnistystä varten. Autossa on 413 hopeanvärinen ecu tällä hetkellä. Onko teillä kellään ylimääräistä ecua, jolla voisi testata auton konetta ennen kuin iskee sen toiseen runkoon kiinni?Varmaan isken myöhemmässä vaiheessa kdfi:n kiinni, jotta karttoja voisi säätää tulevaa ahtamista varten. Nyt tosiaan pitäisi vain todeta, että kone on jees swappia varten.
Eli ostin tuossa viikolla tuollaisen bmw 525 vm1995 m50b25 vanos tekniikalla olevan auton. Edelliseltä omistajalta oli varastettu auton avaimet ja autokin oli ollut varkailla sen verran että virtalukko ja sivuikkunat oli rikottu. Omistaja auton takaisin saatuaan myi sen pois minulle. Tarkoituksena olisi nyt vaihtaa kyseisen auton kone ja tekniikka vanhempaan 5-sarjalaiseen. Huomioitavaa on myös se että virtalukko on myös tuhottu kyseisestä autosta. Virtalukon pohjaa kääntämällä tulee autolle virrat, mutta ei lähde käyntiin. Autossa on sitten varmaan tuo uudempi ajonestojärjestelmä paikallaan, joka vaatii sirullisen avaimen käyttöä varten. Ilmeisesti tarvitsisin vanhemmanmallisen ecun ja hieman johtosarjan muokkausta koneen käynnistystä varten. Autossa on 413 hopeanvärinen ecu tällä hetkellä. Onko teillä kellään ylimääräistä ecua, jolla voisi testata auton konetta ennen kuin iskee sen toiseen runkoon kiinni?Varmaan isken myöhemmässä vaiheessa kdfi:n kiinni, jotta karttoja voisi säätää tulevaa ahtamista varten. Nyt tosiaan pitäisi vain todeta, että kone on jees swappia varten.