Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34:sen keskuslukko temppuilee...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wangel436
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1029
    • Ylöjärvi

E34:sen keskuslukko temppuilee...

E34:sen kauko-ohjattava keskuslukko lakkasi toimimasta,mistähän vikaa voisi alkaa etsimään? sulakkeet on kaikki kunnossa.
    Autossa joku bemarin oma kauko-ohjattava keskuslukko systeemi,eikä ole varashälytintä.
    Ensiksi tuli mieleen olisiko koodi hukkunut? Ja onko tuossa edes vaihtuva koodinen ohjain? avaimella kyllä lukot toimii normaalisti. Ohessa kuva ohjaimesta jos siitä nyt jotain apua on?(ja ohjainboksi on takapenkin alla)
    Last edited by Wangel436; 15-02-2007, 12:08.
    Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

E61 530D ///M-sport

• Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

Vilkkuko se punainen ledi siinä ip-ohjaimessa kun napeista painaa? Jollei niin paristo lopussa/kontaktihäiriö, paristo on muistaakseni 12V VA23GA.
    sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• ankkuli
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 938
      • Hyvinkää

näyttäs olevan radioaalloilla toimiva k-lukko. ollu saatavilla lisävarusteena... eikä tietääkseni ole vaihtuvalla koodilla. mulla on samanlainen satsi irrallaan, kun en ole saanu asentamista aikaiseksi.

tarkista tosiaan ensin patteri ja jatka troubleshoottia vasta sitten. hyväksi havaittu temppu ton tapasissa sähkövioissa on myös töpselin irroitus laitteesta hetkeksi. akunkengät luonnollisesti irti ensin.

EinBauAnleitung:sta löytyi vastaava asennusohjedokumentti kun mun sarjan mukana tuli paperilla. sivuilla 5-6 neuvotaan toi uudelleenkoodaus, kokeile tuota jos ei muuten pelitä

mun EBA ei tunne malleja e32 tai e34, mutta e36:ssa on sama moduli. en saanu laitettua tota as.ohjetta pdf:nä tän sepustuksen perään. jos sulla on EBA omalla koneella, niin etsi e36 "Remote control for central locking"- dokkareita. jos ei ole EBA:a eikä mikään muu auta niin pistä privaa niin lähetän ton ohjeen erikseen.
      Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

Comment

• Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

Originally posted by ankkuli

EinBauAnleitung:sta löytyi vastaava asennusohjedokumentti kun mun sarjan mukana tuli paperilla. sivuilla 5-6 neuvotaan toi uudelleenkoodaus, kokeile tuota jos ei muuten pelitä

mun EBA ei tunne malleja e32 tai e34, mutta e36:ssa on sama moduli. en saanu laitettua tota as.ohjetta pdf:nä tän sepustuksen perään. jos sulla on EBA omalla koneella, niin etsi e36 "Remote control for central locking"- dokkareita. jos ei ole EBA:a eikä mikään muu auta niin pistä privaa niin lähetän ton ohjeen erikseen.
        Ei ole tosiaan vaihtuvalla koodilla. Tarkoitat varmaankin tätä pdf:ää?
        sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• ankkuli
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 938
          • Hyvinkää

Originally posted by Leka
          Ei ole tosiaan vaihtuvalla koodilla. Tarkoitat varmaankin tätä pdf:ää?
          tätäpä juuri. jos ei näillä ohjeilla kaukosäätö toimi, niin sitten se on rikki
          Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎