Kertokaapa joku paikka missä myydään hienoja vanteita ja mitkä vanteet kannattaa laittaa?Tähän on tulossa -60/40 madaltava alustasarja.Lähinnä 17 tuuman vanteita etsin ja mitkä ois sopivat renkaat siihen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanteet E34 525i
Collapse
X
-
...tietoa "puskista"...
En tiedä ,mitä sä tykkäät,mutta mulla on valmistumassa siistimiskunnostuksesta Brock I vanteet!
Eteen 8,5 x 17" ja taakse 10 x 17".Toisten ET:t on 13 ja toisten 20,mutten muista(kun en kehtaa käydä kattomassa...) ja ne tuli mun e36:sen mukana huhtikuussa Saksasta.Ne kävivät sieltä ostamaani e36:seen,kun siina oli takareunoja levitetty 4cm ja etureunoja 3cm! Nykyiseen autooni ne eivät mahdu alle,mutta kuulemma e34:seen aina(jako 5x120)!
Kiilloitan ulkokehän ja ajattelin tehdä sen koko "tähdellekin",mutta on niin hidasta touhua käsipelillä,jotta maalaan keskiosan ruiskulla pohjineen,massoineen(hopea) ja kovettimineen.Olin jo ostanut Island Green(273) värinkin,jotta maalaisin keskiosan autoni väriseksi,mutta sitten piti innostua vaihtamaan...
Vanteet on tarkistettu (suorat ja tasapainotetut...),kun etsin niihin keskitysrenkaita...
...että tällaista kertoopi huru-ukko...
-
-
Originally posted by alspeKatsele nyt hyvä mies tuolta autot-kohdasta kuvia, kai sä itse tiedät mikä miellyttää silmääsi.
Eikä tekniikka-osioo tarvi täytää kyselemällä toisten mielepiteitä.Mut eiköhän tää tästä.
Comment
-
-
Originally posted by TpoJuu okei!Katsellaan.Sille ei sitten voi mitään jos löydän jotkut nätit vanteet tuolta autoista ja sit ostan sellaset ja huomaankin,että joutuu muokkaamaan ymsMut eiköhän tää tästä.
Osta sellaiset jotka KÄYVÄT SUORAAN E34:eenIhan ilmasena vinkkinä...
Comment
-
-
Originally posted by mailmanMuokkaamaan? Mitä?
Osta sellaiset jotka KÄYVÄT SUORAAN E34:eenIhan ilmasena vinkkinä...
Juu pitää yrittää bongailla vanteita.Onkos mitään tiettyä paikkaa mistä vanteita kannattas etsiä?
Comment
-
-
Originally posted by TpoAattelin,että jos joku on e34 laittanu vanteet jota joutuu muokkaamaan.Ja minä sit tyhmänä ostan samanlaiset ja huomaan,että eihän ne mene muokkaamattaJuu pitää yrittää bongailla vanteita.Onkos mitään tiettyä paikkaa mistä vanteita kannattas etsiä?
Kato tuolta "autot" kohdasta sopivat (tietty E34 puolta tsekkaile), sitten vain linkkiä foorumille et "minkä merkkiset nämä vanteet ovat, mistä saa ja mitä maksaa".
Comment
-
-
Originally posted by mailmanSiis mitä sä nyt tolla muokkaamisella tarkoitat? Kaarien levitystä?
Kato tuolta "autot" kohdasta sopivat (tietty E34 puolta tsekkaile), sitten vain linkkiä foorumille et "minkä merkkiset nämä vanteet ovat, mistä saa ja mitä maksaa".
Ok,pitää katsella.
Comment
-
Comment