Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Letkulämmittimen asennuksesta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sleepperi
    Bimmer Rookie
    • Jul 2017
    • 50
    • Oulu

    E34 Letkulämmittimen asennuksesta.

    Alkas olemaan pikkuhiljaa ajankohtanen asia saaha tuota toukkaa roikan nokkaan, muttakun ehä sielä lohkolämppäriä tai mitään ole vielä

    Eli tuli hommattua tuollanen TT-Thermo Kld2 1500w letkulämmitin kiertovesipumpulla, mutta mihin kohtaan tuon uskaltaa asentaa tuohon m51-koneeseen? Nopiaa kahtelin nyt niin siinä koneelta vesiventtiileille menevään letkuun saisi aikahelposti nähtävästi asennettua pystysuoraan tuon.:think

    Vai onko olemassa joku parempikin paikka?
    Haku toiminnolla löysin topicceja vain niistä alavesiletkuun asennettavista, joissa eiole kiertovesipumppua.
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by Sleepperi View Post
    Alkas olemaan pikkuhiljaa ajankohtanen asia saaha tuota toukkaa roikan nokkaan, muttakun ehä sielä lohkolämppäriä tai mitään ole vielä

    Eli tuli hommattua tuollanen TT-Thermo Kld2 1500w letkulämmitin kiertovesipumpulla, mutta mihin kohtaan tuon uskaltaa asentaa tuohon m51-koneeseen? Nopiaa kahtelin nyt niin siinä koneelta vesiventtiileille menevään letkuun saisi aikahelposti nähtävästi asennettua pystysuoraan tuon.:think

    Vai onko olemassa joku parempikin paikka?
    Haku toiminnolla löysin topicceja vain niistä alavesiletkuun asennettavista, joissa eiole kiertovesipumppua.
    Juuri siihen vesiventtiileille menevään se on hyvä laittaa.

    Comment

    • Sleepperi
      Bimmer Rookie
      • Jul 2017
      • 50
      • Oulu

      #3
      No siinä ei kauaa mennyt, että sai vastauksen. Viikonloppuna pääsee sitte väkertään paikalleen.

      Mites, eroaako m51:sen ilmaus m50:stä paljonkin? Itellä ainakin on se paisari siinä koneen yläpuolella, niin ei varmaa piä niitä limsapullopatentteja tehä?

      Comment

      • ooopeee
        BTCF Member
        • Dec 2011
        • 2110
        • Kouvola

        #4
        Originally posted by Sleepperi View Post
        No siinä ei kauaa mennyt, että sai vastauksen. Viikonloppuna pääsee sitte väkertään paikalleen.

        Mites, eroaako m51:sen ilmaus m50:stä paljonkin? Itellä ainakin on se paisari siinä koneen yläpuolella, niin ei varmaa piä niitä limsapullopatentteja tehä?
        Avaat jonkun ilmausruuvin ennenkun alat kaatamaan nesteitä takaisin koneeseen.
        VW passat 1.9tdi 4motion
        E36 "328" cabrio

        Comment

        • Velsstu
          Newbiemmer
          • Sep 2018
          • 4
          • Kuusamo

          #5
          Nostellaan vanhaa topic:ia ettei uutta tarvi tehdä...

          Sama ohje taitaa päteä siis m50b20 koneeseen?
          Eli ennen vesiventiiliä olevaan letkuun lämppäri?
          Sopiva teho, 1500w? Tt thermo hyvä? Letkun koko, että lämppäri sopii? Vesiventiili on ennen sitä kiertovesipumppua(?) mikä on tulipellissä?

          Hölmöjä kysymyksiä ehkä, mutta ihan uus vekotin tää bmw mulle, vasta ensimmäinen kyseisen merkin tuote, joten vähän armoa😅

          Comment

          • Scitso
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2002
            • 2816
            • Kuusankoski

            #6
            Voi asentaa samaan paikkaan, toki kyseiseen moottoriin saa perinteisenkin lohkolämmittimen lohkon kylkeen.
            E34 525i Touring -96 "Iris"
            E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
            E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
            E46 328ia Sedan -98 "HOI"
            E61 530d Touring -04

            ex. E39 520ia Touring -98
            ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
            ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
            ex. E28 520i -82

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎