alkaa pikkuhiljaa ottaan päähän toi tyhjäkäynnin tärinä,eli tyhjäkäynti täristää lämpöisenä, aivan kuin ei kävisi kaikilla pytyilla, auto tärisee! Tulpat, johdot ja lambda uusi! Auttakee!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 535ia tyhjäkäynti täristää
Collapse
X
-
Mulla vähän samaa ongelmaa, kyseessä e30 325i, tulpat ja virranjakaja (vai pyörijä?) putsattu, ostettu uudet johdot mutta ei vielä testattu niillä koska tuo orkkis johdois oleva, sytytys säätö piuha ?! (kiinni 6 pytyn johdos) on mahoton saada pois ehjänä
Muuten ny tuo mitään haittaa muutaku koko auto aina täräjää ja heiluu hassustija putkesta tulee hauska brööb brööb brööb ääni
F11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
-
mulla sama ongelma (-90 525 kone m20b25). Vaihdettu tyhjäkäyntiventtiili, tulpat, pyörijä + virranjakaja, ja puola. Ei mitään apua. Imuvuotoja olen tsekkaillut, ja nyt epäilyn alla on venakopan huohotusputken pää.. Mikä ainakin näyttäis hieman öljyä tuuppaavan ulos, niin kai siitä ilmaakin sisään voi mennä? Srayaaminen siihen kohtaan ei kyl tee mitään muutosta.. Jos tuo ei auta niin venttiilien säätö ja sytytysjohtosarjan uusiminen seuraavat toimenpiteet?Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
Comment