Announcement

Collapse
No announcement yet.

Käynti onglema m30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bluus
    BTCF Member
    • Dec 2016
    • 35
    • pori

    Käynti onglema m30

    Elikkä m30 kone jättää 3 sylinterin pois pelistä tyhjäkäynillä
    Kipinätulee (vaihtanu tulpaa ja johtoo mut ei vaikutusta)
    Puristuspaineet tuli 9,5
    Suuttimel tulee virtaskaa
    Kieroksilla lähtee sylinteri mukaan
  • Klasu-
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 546
    • Helsinki

    #2
    Virranjakajan kansi ja pyörijä vaihtaen, jos sitä ei vielä ongelman ilmettyä ole tehty.

    Riippumatta osan ulkonäöstä.

    Mulla on hyllyssä kansi, joka oli ajossa n.5tkm, ja rupesi tota tekemään. Ulkonäöllisesti sen voisi laittaa pakettiin, ja myydä uutena käytännössä.

    Puristuspaine on vähän alhanen, mutta tää on varmasti seuraus polttoainepesusta, eikä ongelma.

    Edit: se näkemäsi kipinä on siis joko heikko, tai tulee tyhjäkäynnillä väärän sylinterin kohdalla, johtuen VJ kannen viasta.

    Millon viimeksi venttiilit säädetty? Oikein pahaksi mennessään, voi kuumettuaan ruveta pakoventtiilikin kantamaan, mutta jos ongelma alkaa heti kylmästartista, epätodennäköistä.
    Last edited by Klasu-; 02-12-2017, 14:40.

    Comment

    • bluus
      BTCF Member
      • Dec 2016
      • 35
      • pori

      #3
      Originally posted by Klasu- View Post
      Virranjakajan kansi ja pyörijä vaihtaen, jos sitä ei vielä ongelman ilmettyä ole tehty.

      Riippumatta osan ulkonäöstä.

      Mulla on hyllyssä kansi, joka oli ajossa n.5tkm, ja rupesi tota tekemään. Ulkonäöllisesti sen voisi laittaa pakettiin, ja myydä uutena käytännössä.

      Puristuspaine on vähän alhanen, mutta tää on varmasti seuraus polttoainepesusta, eikä ongelma.

      Edit: se näkemäsi kipinä on siis joko heikko, tai tulee tyhjäkäynnillä väärän sylinterin kohdalla, johtuen VJ kannen viasta.

      Millon viimeksi venttiilit säädetty? Oikein pahaksi mennessään, voi kuumettuaan ruveta pakoventtiilikin kantamaan, mutta jos ongelma alkaa heti kylmästartista, epätodennäköistä.
      Kipinä oli kyllä kellertävä ja kesällä vanhaomistaja kehuskeli säätäneensä kaikki 0,30
      Vika tulee heti kun käynnistää kylmänä taikka lämpimänä
      Last edited by bluus; 02-12-2017, 15:52.

      Comment

      • Klasu-
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2010
        • 546
        • Helsinki

        #4
        Kannattaa silti välykset käydä läpi, ja säätää, kerran tuoreehko hankinta.
        Varaa venakopan tiippari.

        Noilla oireilla kansi ja pyörijä vaan suoraan uutta.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎