bmw m5 e34

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ana80
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 150
    • Lohja

bmw m5 e34

Mietinpä tossa investoida autoon ja katella saksan puolelta tuollaista m5:ta.
    Mitä siitä kannattaa katella ettei tuu iskettyä käsiään paskaan?
    Onko herkkä ruostumaan?
    Onko muuten vahva, eli normaalin käytön kestävä vai joutuuko enempi ropaamaan ku ajamaan?
  • M5 talviautona
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2005
    • 242
    • Kokkola

Tarkista

Ostin itse tuollasen m femman joka on ruotsista haettu ja ei siinä mitään suurempaa vikaa ole ollut ajellut jonkin aikaa jo sillä.
    Ainut että kytkin kannattaa tunnustella et jos on todella jäykkä ja ei irrota kunolla niin tulee vaihto eteen. Kytkin paketti maksaa 395-440 euroa riippuu ottaako tarvike vai alkuperäsen. ?+työt jos ei ite tee.
    Sitten ei kai nuo saksan autot ruostu niin helposti ku suomen ja ruotsin? Eikai ne käytä suolaa siellä? Oven alaosista nuo ruostuu kuulemma. Kun avaa oven niin kanattaa katsoa että alahelma ovesta on ehjä. Yleensä se ruoste on sen kumi/muovi listan alla. Sitten jarrulevyt ja nämä on kulutus tavaraa ne maksaa tarvikkeena joka nurkkaan 310-380ekee.. Et noita rahan reikiä riittää kulutus osiin.. Mut käytettyhän auto se on..
    Koneesta en osaa sano vielä mitään kun on hyvin kestäny vielä..
    En ainakaan itse ole joutunut mitään joka päiväistä remonttia tekemään. Hyvin tuo tuntuu 2-autona toimivan ja kulkevan kauppa reissutkin. Eipä siinä taia olla sen enempää vikaa kuin noppa korollassakaan..
    Mut kaippa noitakin on yksilöitä?

Lisää kommentteja saa antaa tähän vastaukseen jos olen väärässä....
    ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.

325e 2,7 e30
    318i e30
    535ia e34
    m5 e34
    525 e34
    316i e30
    524td e28 = Ei savua ilman tulta
    Viimesin bemari 316i e36
    Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.

Comment

• -kiki-
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1160
      • Hämeenkyrö

Tuo E34 tuppaa ensimmäisenä ruostumaan bensaluukun alueelta, ja pohjan henkhitysholkin ympäriltä, jota ei kyllä ilman pläräämistä näe.
      F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

Comment

• samtheMan
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 4759
        • Tikkaslovakia

Toimii.. tosiaan kytkintä kannattaa kuulostella ja tunnustella. Alustan puslat myös "kulutustavaraa" johtuen painosta/koosta. Muuten kyllä toimii ihan vaikka käyttöautona.
        Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
        PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella

Comment

Working...
        X