Eli mulla on 91 vuoden 525i m50 koneella.Kylmänä auto nykii vähän ja kun kone lämpenee tyhjäkäynnillä auto vähän tärisee ja "putputtaa".Ja ajon aikana kulutusmittarin viisari heiluu vähän.Missähän mahtaa olla vikaa?Oisko lambda?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 525i ongelma
Collapse
X
-
Miten se mittari heiluu? Pysytteleekö kulutusmittari lähes koko ajan yli 14 litran lukemissa?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by FabsuMiten se mittari heiluu? Pysytteleekö kulutusmittari lähes koko ajan yli 14 litran lukemissa?
Comment
-
-
itsellä oli lambdassa vikaa kun nakkas kaasun pohjaan niin auton kiihtyvyys oli epätasaista ja kulutusmittari humpas parin litran liikettä eli lambda vaan kylmästi vaihtoon...
huom katso ekaksi että onko lambda vaihdettu ennen että onko siihen nakattu tarvike osa nimittäin voi tulla lisä ohjelmaa kun tarviketta myydään ilman liitintä eli voi tulla omien liitosten patentointi eteen myös....
itsellä oli tarvike mutta onneksi fiksusti laitettuna että lambdan vaihtoon meni vain se 20 minuuttia...searchilla "lambda" löytyy varmasti tietoa lisää näiltä foorumeilta..!!E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
vikoja vikoja..
lainataan nyt tätä topiccia... eli itellä nykii sekä kuumana että kylmänä kun kovemmin kiihdyttää n. <3000rpm ehkä vähän myös ylempänä...
Tarkastettu tulpat, ilmanputsari, puolat, lambda vaihdettu, ilmamäärämittari..
Ja autohan on siis E34 525i 24v..
Omasta mielestä nykiminen on niinkuin joku pytty jättäs välillä sytyttämättä.
mutta puolan kun irrotti yksi kerrallaan niin ei tyhjäkäynti muuttunut.. ja yhdestä puolasta löyty hapettumaa kun avasin ne tatit kaikista pois.. vaihdoin siihen uuden mutta ei sekään auttanut...
missä vika? :think
Comment
-
Comment