Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 520i -89 vaihdelaatikko? ...Getrag 240

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • keisari88
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 128
    • Lappi

    E34 520i -89 vaihdelaatikko? ...Getrag 240

    Voiko vuosimallista tai moottorin koosta päätellä kummalla laatikolla on tehty?

    Ois kytkin remontti vloppuna tulossa ja ajattelin stefoja vaihdella laatikkoon ja ehkä kampiakselin päähän. Saako stefoja tarvikkeesta ja onko kenelläkkän stefojen mittoja tiedossa?

    Jonku näkösiä vihjeitä myös noiden stefojen vaihtoon olisi hyvä saada kun ei ole aiemmin tullut niitä vaihdettua.
    Last edited by keisari88; 12-08-2005, 09:05.
    BMW 523i Touring -98
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Jos et muualta saa tietoa niin pistä privaa, multa löytyy hyviä korjausohjeita mm. 240 ja 260 Getrag laatikoihin.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • keisari88
      Bimmer Rookie
      • May 2005
      • 128
      • Lappi

      #3
      Saako tuota kampiakselin stefaa vaihdettua pelkän vauhtipyörän irroituksen jälkeen?
      BMW 523i Touring -98

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        Originally posted by keisari88
        Saako tuota kampiakselin stefaa vaihdettua pelkän vauhtipyörän irroituksen jälkeen?
        Saa... Ohjeita mm. tuosta. Luvut 15-16.
        Last edited by Leka; 12-07-2005, 13:41.
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • Axel
          Bimmer Rookie
          • Jun 2005
          • 67

          #5
          Naputtele tohon linkkiin alustanumeron 7 viimeistä kirjainta/numeroa:



          Se kertoo auton perustietojen (tyyppi, malli, valmistuskuukausi jne) lisäksi mm. vaihdelaatikon tyypin, öljymäärän, peräöljymäärän jne jne.
          Tuon mukaan minä olen pistänyt öljyt ja tilannut varaosat.

          Comment

          • keisari88
            Bimmer Rookie
            • May 2005
            • 128
            • Lappi

            #6
            joo tulipa ihmeteltyä neljä kuukautta (n.10000km) että miksi se kytkin poljin tärrää kun sitä painaa ja kun käytti kierroksia yli 5500rpm:n ei tahtonut mennä vaihteet päälle.



            Lisäksi painelaakeri oli melkolailla entinen ja silmälaakerikaan ei kovin terveeltä kuulostanut.
            BMW 523i Touring -98

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎