alusta asti ollut vika: oikea ulkopeili ei toimi kunnolla. havaintoni imukaan on kyllä lämminnyt talvella tähän asti ja liikkunut sivusuunnassa. tosin siten, että kun vääntää ohjausnamiskasta alas, liikkuu peili vasempaan ja vasempaan käännettäessä oikealle. vasen peili on toiminut ok.
haeskelin searchilla vanhoja threadeja ja niissä veikkailtiin käyttökytkimen tai johtosarjan vikaa. kokeeksi nappasin vasemman peilin irti ja laitoin oikeanpuoleiseen liittimeen kiinni ja vastoin odotuksia säätö toimi moitteettomasti. lämpiämistä en saanu testattua.
eniten ihmetyttää johdotus:
ovessa olevissa liittimissä on vain neljä johtoa: ruskea, sini-valkoinen, sini-vihreä ja sini-musta.
samoin vasemmassa peilissä on neljä johtoa: musta, ruskea, sininen ja valkoinen.
mutta mutta: oikeassa peilissä johtoja onkin jo 8 vai peräti kymmenen kappaletta.
liittimet on molemmissa samannäköiset ja sopii hienosti paikalleen. peilin lasille menee molemmissa musta ja ruskea johto. peilien sisällä moottorit on erinäköset ja oikeanpuoleinen näyttäs silmämääräsesti vähän uudemmalta. Leka oli joskus postannu tommosen: http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw...6.0/index.html
onko joku tietonen saako tuota peiliä toimimaan jollain yksinkertasella kytkennällä... tai jos jollakulla on tommonen neljällä piuhalla oleva oikeanpuoleinen peili niin saa tarjota. saa olla ilman lasia, koppa naarmuilla tai halki yms. kunha moottorit toimii. ehkä niistä sais kasattua yhden ehjän
e: ja onkos havaintoa missä kotteroissa olis samanlaiset moottorit/ kytkennät, kun ei e32 peiliä kuitenkaan löydy mistään..
e2: kattelin että e32 -92 mallissa oli sitte enempi noita piuhoja. mulla ainaki nyrjähtää pää kun koittaa miettiä miten noi 9 piuhaa pitää kytkeä neljään siten että lopputulos on haluttu. ja miten neljällä piuhalla ylipäänsä saa aikaseks neljä säätösuuntaa ja lämmityksen
haeskelin searchilla vanhoja threadeja ja niissä veikkailtiin käyttökytkimen tai johtosarjan vikaa. kokeeksi nappasin vasemman peilin irti ja laitoin oikeanpuoleiseen liittimeen kiinni ja vastoin odotuksia säätö toimi moitteettomasti. lämpiämistä en saanu testattua.
eniten ihmetyttää johdotus:
ovessa olevissa liittimissä on vain neljä johtoa: ruskea, sini-valkoinen, sini-vihreä ja sini-musta.
samoin vasemmassa peilissä on neljä johtoa: musta, ruskea, sininen ja valkoinen.
mutta mutta: oikeassa peilissä johtoja onkin jo 8 vai peräti kymmenen kappaletta.
liittimet on molemmissa samannäköiset ja sopii hienosti paikalleen. peilin lasille menee molemmissa musta ja ruskea johto. peilien sisällä moottorit on erinäköset ja oikeanpuoleinen näyttäs silmämääräsesti vähän uudemmalta. Leka oli joskus postannu tommosen: http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw...6.0/index.html
onko joku tietonen saako tuota peiliä toimimaan jollain yksinkertasella kytkennällä... tai jos jollakulla on tommonen neljällä piuhalla oleva oikeanpuoleinen peili niin saa tarjota. saa olla ilman lasia, koppa naarmuilla tai halki yms. kunha moottorit toimii. ehkä niistä sais kasattua yhden ehjän

e: ja onkos havaintoa missä kotteroissa olis samanlaiset moottorit/ kytkennät, kun ei e32 peiliä kuitenkaan löydy mistään..
e2: kattelin että e32 -92 mallissa oli sitte enempi noita piuhoja. mulla ainaki nyrjähtää pää kun koittaa miettiä miten noi 9 piuhaa pitää kytkeä neljään siten että lopputulos on haluttu. ja miten neljällä piuhalla ylipäänsä saa aikaseks neljä säätösuuntaa ja lämmityksen

Comment