Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 peräkoukku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DiisseliKiisseli
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 550
    • Uusimaa

    E34 peräkoukku

    Kovasti tekisi mieli Touringiin peräkoukkua. Onko tietoa mistä vois löytää kohtuu hintaan ja millainen on asennus?
  • ankkuli
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 938
    • Hyvinkää

    #2
    kuinkas ollakkaan:



    129€ koukusta + 70€ johtosarjasta + 50€ check control laajennuksesta+ ~40€ postikulut.

    asennukseen oletettavasti menee huolellisesti tehden yksi kokonainen lauantaipäivä jos omistat kohtuulliset perustyökalut+ porakoneen. onnistunee kotiasentajalta mutta peukalon pitää olla lähempänä kämmenen reunaa kun keskikohtaa.

    kattele myyntiosiosta, siellä on joskus näkyny myös...
    Last edited by ankkuli; 20-07-2005, 16:07.
    Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

    Comment

    • Lakeson
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 649
      • Jyväskylä

      #3
      Perhana mulla olis löytyny kuva Fixuksen e34 -koukusta, mutta jostain syystä ei lataa sitä. Se on helppo asentaa, eikä tarvitse takapuskuria leikellä lainkaan.
      Ei mopolla mahottomia..

      Comment

      • jpeltoma
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 600
        • pirkanmaa

        #4
        Jos aioit jotain painavampaa repiä, niin eteen tulee melkeen myös jousien vaihto. On valitettavsti aikas löysät noi alkuperäset jouset. Just omalla vastaavalla vedin asuntovaunua, ja perä meni "pitkin asvalttia" ...hassun näkönen.
        __________________________________________________ ________________________
        Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.

        Comment

        • DiisseliKiisseli
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 550
          • Uusimaa

          #5
          Mikä toi check control laajennus on?

          Comment

          • ankkuli
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 938
            • Hyvinkää

            #6
            Originally posted by DiisseliKiisseli
            Mikä toi check control laajennus on?
            on palikka joka laitetaan auton johtosarjaan, jos autossa on alunperin check-control (se juttu joka sanoo blinglamppupimee-blingnesteetvähissä-blingbling). ilman tuota saa takuulla kaikki mahdolliset vikailmoitukset ruutuun, vaikka lamput saisikin kärryssä palamaan. käytännössä pakollinen kun asentelet koukkua autoon jossa on C-C.

            tutkailehan EBA:sta minkälaisia ohjeita löytyy. myös noiden satsien mukana pitäisi tulla ihan hyvät ohjeet.
            Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

            Comment

            • racing02
              BTCF Member
              • Nov 2004
              • 2044
              • Riihimäki

              #7
              Just tossa taannoin asentelin koukkua ja olisin halunnut tehdä ns. oikein käyttäen tehdasosia. No kävinpä kysymässä sähkösarjan hintaa merkkiliikkeessä - ei ollut kun jotain 380e. En ostanut ja koukku piti saada kuntoon siispä tein ihan perinteisen ryöstäjäkytkennän takalampuilta. Suuresti ihmettelin kun yhtään vikailmoitusta ei vetokeikan aikana tullutkaan. Muuten check control kyllä keksii hommaa sitä mukaa kun vanhat saa korjattua.

              Ota näistä sitten selvää...

              Sen verran vielä että itse löysin ostopalstan kautta muutaman kk:n haun jälkeen Kovilin irrotettavan koukun. Sedanista, mutta kävi suoraan touringiin.

              Comment

              • ankkuli
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 938
                • Hyvinkää

                #8
                Originally posted by racing02
                ei ollut kun jotain 380e. En ostanut ja koukku piti saada kuntoon siispä tein ihan perinteisen ryöstäjäkytkennän takalampuilta.

                Sen verran vielä että itse löysin ostopalstan kautta muutaman kk:n haun jälkeen Kovilin irrotettavan koukun. Sedanista, mutta kävi suoraan touringiin.
                olipa kallis oisin kyllä laittanu panokset sille, ettei toimi kunnolla ryöstäjillä. enkä omaan autoon koittais vaikka maksaaki toi tarvikesarja yhteensä 120€...

                ja ilmeisestí kaikki touringin koukut käy sedaniin ja päinvastoin.
                Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

                Comment

                • KFZ-Koenig
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 2900

                  #9
                  Ja jos ei jaksa metsästää tuota hässäkkää cc:tä varten, niin ostaa muutaman releen tärvikeliikkeestä ja kolvaa koko homman ite. Kustannusta tulee n.10-12€ ja releet voi laittaa vielä johonkin muoviboksiin, jos haluaa siistimmän lopputuloksen.
                  Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                  Comment

                  • an13
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2005
                    • 260

                    #10
                    Onko jossain kytkiksiä tuohon CC:n ohittavaan johtosarjaan. Audien autocheckki ei ainakaan herjaa mitään jos koukun sähköt kytkee ennen takakontissa olevaa ohjausboksia eikä sen jälkeen.
                    ex-535iA E34

                    Comment

                    • KFZ-Koenig
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 2900

                      #11
                      Originally posted by an13
                      Onko jossain kytkiksiä tuohon CC:n ohittavaan johtosarjaan. Audien autocheckki ei ainakaan herjaa mitään jos koukun sähköt kytkee ennen takakontissa olevaa ohjausboksia eikä sen jälkeen.
                      Noin se vois toimia penarissakin. Joka tapauksessa jos ton tekee releillä, niin ne auton valoilta releille otettavat herätteet ei sekota tuota cc:tä. Tuo tuli testattua tossa mun bi-xenonprojektissa, jossa otin läpän moottorille herätteen pitkiltä. Jokaista kärryn valoa varten oma rele sekä heräte auton vastaavilta valoilta (30) ja releisiin lisäksi virta johdosta, jossa virta kun autossa virrat päällä (86) ja releisiin vielä maa (85) lisäksi. Kärryn valo siis releessä (87).
                      Last edited by KFZ-Koenig; 02-08-2005, 14:59.
                      Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                      Comment

                      • patte.525iM
                        BTCF Member
                        • Dec 2003
                        • 188
                        • raasepori

                        #12
                        Originally posted by DiisseliKiisseli
                        Kovasti tekisi mieli Touringiin peräkoukkua. Onko tietoa mistä vois löytää kohtuu hintaan ja millainen on asennus?
                        jos meinaat vetää isoa kärryä niin älä osta fixus merkkinen missä on irroitettava koukku siinä on painoraja 1400 kg vaikka autolla sais vetää enemmän
                        patte.525im

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎