Olis tommonen vika että vähän kovemmissa montuissa kolisee toi etupää. Ns. koiranluut on jo vaihdettu, eli ei johdu niistä. Äkkiseltään ei näyttäis puslatkaan olevan mitenkään hirmusen väljiä. Katsastuksessa ei ainakaan mainittu mitään. Oliskos jotain vinkkejä, mistä toi vois johtua?
E34 etupää kolisee
Collapse
X
-
Taannoin täällä oli juttua että iskareitten yläpään kiinnitys välijistyy, ja sieltä löytyisi syy? Kokeile searchia, en muista ihan tarkkaan mikä osa sieltä kuluu.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Mulla ei katsastuksesa puhuneet mitään vaikka eturengas jousti taakse aika rajusti kun se väänteli sitä,eli oli reaktiotangon puslat silloin väljät!"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Tutulta kuulostaa. Tässä lista mun kolinoista ja korjausten jälkeen menee kuin sukkasillaan.
Vasen alatukivarren pallonivel väljä. Koko tukivarsi uusiksi, koska ei erillistä alapalloniveltä, vaan kysymyksessä elementti.Molempien tukivarsien sisemmät pallonivelet väljät. Molempien alatukivarsien puslat väljät. Molemmat koiranluut väljät.
Järkyttävintä mun tapauksessa on se, ettei merkkiliikkeen määräaikaishuollossa näitä vikoja ole todettu, vaikka kolahtelusta mainitsin huoltoon viedessäni. En voi muuta ajatella, antoivat vaivan olla kun tiesivät, että tauti kovenee. Vainoharha alkaa vaivata.
Mulla on neliveto ja osat vähän erilaiset kuin takavetoisessa, mutta näistä ripustuksista luulisin sunkin auton kolinat olevan peräisin.
Ammattimieht ja merkkiliikkeet näyttäis olevan eri asia. Ainakin mun kokemusten perusteella.
Comment
-
-
Originally posted by jay73Olis tommonen vika että vähän kovemmissa montuissa kolisee toi etupää. Ns. koiranluut on jo vaihdettu, eli ei johdu niistä. Äkkiseltään ei näyttäis puslatkaan olevan mitenkään hirmusen väljiä. Katsastuksessa ei ainakaan mainittu mitään. Oliskos jotain vinkkejä, mistä toi vois johtua?
Comment
-
-
Originally posted by alspeniin eihän siinä keskitangossa muita liikkuvia(kuluvia) osia ole kuin kaksi palloniveltä, taisi olla väljempi kääntövarren päästä.
Comment
-
Comment