mulla ois tällanen ongelma: e34 kiekka,kulutus ja lämpö mittarit pimeenä? liittimet ja nastat vaikuttaa puhtailta ja ehjilta... voiko se "patteri" vaikuttaa noihin? vaeltelevan tyhjäkäynnin sin just korjattuu vaihtamalla läpän tunnistimen, eli ei tällä kertaa tyhjäkäynnin säädin eikä ilmamäärä mittari.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 mittari vika!
Collapse
X
-
Minkä vuotinen auto on kyseessä? M50 motillisissa ei enään ole akkuja mittaristossa, ainakaan kahdessa mittaristossa, mitä mulla on ollu, ei ole niitä akkuja. Vanhemmissa ne kyllä löytyy, tai vaihtoehtoisesti konkat. Ota se mittaristo irti ja avaa se, aukeaa niillä parilla vivulla, kun kääntää 90 astetta (molemmilla laidoilla semmoset... kyllä sä ne huomaat) Sieltä ei lentele mitään silmille, todella hienosti tehty värkki. Suunniteltu jatkuvaan huoltokäyttöön Mulla tosiaan omassa autossa oli paskana mittaristo kun ostin, kerran sen sain toimimaan, mutta sitten se taas pimeni. Uuden ostin ja saanut elää onnellisena, kun se paska toimiikinE34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
-
-
e34 mittari ongelma!
Originally posted by LaakeriMinkä vuotinen auto on kyseessä? M50 motillisissa ei enään ole akkuja mittaristossa, ainakaan kahdessa mittaristossa, mitä mulla on ollu, ei ole niitä akkuja. Vanhemmissa ne kyllä löytyy, tai vaihtoehtoisesti konkat. Ota se mittaristo irti ja avaa se, aukeaa niillä parilla vivulla, kun kääntää 90 astetta (molemmilla laidoilla semmoset... kyllä sä ne huomaat) Sieltä ei lentele mitään silmille, todella hienosti tehty värkki. Suunniteltu jatkuvaan huoltokäyttöön Mulla tosiaan omassa autossa oli paskana mittaristo kun ostin, kerran sen sain toimimaan, mutta sitten se taas pimeni. Uuden ostin ja saanut elää onnellisena, kun se paska toimiikin
Comment
-
-
Tuolta löytyy kuvia, jos tapauksessasi on konkat mittaristossa, eikä akkuja. Akut tunnistat siitä, että ne on ihan tavallisen AA-kokoisen akun näköisiä ja kokoisia, mutta niissä on vain jalat, joilla ne on kiinni piirilevyssä. Sellasia akkuja saa ihan elektroniikkaliikkeestä, tai voit myös ihan tavalliseseen akkuunkin yrittää kolvata jalat. Jos ei ala pelaamaan, niin mittariston kolvaukset on kusevat.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
-
Taitanee kaikista -89 vuotisista löytyä mittaristosta vielä akut.
Tuossa kuva omasta akkujen vaihtoprojektista. Kannattaa suosiolla ostaa sellaset akut, joissa on ne jalat.
Sekin helpottaa hommaa kummasti jos ei tee krapulassa, tai sit saa jostain lainaksi vakaan käden.
Akut muuten pystyy mittaamaan mittaristoa purkamatta takakautta. Siellä on kolme reikää, josta homma hoituu helposti, >3V = ok.Last edited by Lakeson; 11-02-2006, 16:15.Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
-
Originally posted by LakesonTaitanee kaikista -89 vuotisista löytyä mittaristosta vielä akut.
Tuossa kuva omasta akkujen vaihtoprojektista. Kannattaa suosiolla ostaa sellaset akut, joissa on ne jalat.
Sekin helpottaa hommaa kummasti jos ei tee krapulassa, tai sit saa jostain lainaksi vakaan käden.
Akut muuten pystyy mittaamaan mittaristoa purkamatta takakautta. Siellä on kolme reikää, josta homma hoituu helposti, >3V = ok.
joskus tämä sitten kilahtaa niin että viisarit vain heiluu välillä tapissa ja välillä nollilla mikään tietäen mistään mitään.
mitä tälle voisi tehdä? kylmiäjuotoksia olen yrittänyt paikantaa muttei näy... neuvot ois jees
edit: aina kun mittari sekoilee niin siinä palaa turvavyö valo ja (!) tuon näköinen valo ja viisarit heiluuLast edited by Oizo; 10-04-2006, 22:43.Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89
Comment
-
-
Originally posted by Oizooma auto on -89 m20b25 ja siinä ei ole mittaristossa akkuja vaan konkat. vaihdoin konkat mutta silti mittaristo ei aina pelitä kunnolla. lämpömittari ei toimi ollenkaan, bensa mittari toimi ennen mutta nyt sekin kilahti ja viisari näyttää alaviistoon oikealle kokoajan vaikka auto on sammuksissa ja nyt mittaristo on tässä pöydällä paloina. joskus tämä alkaa "sammua" ja menee samantien päälle niin kauan kunnes auton pysäyttää ja siinä kokoajan kuuluu se mukava BLING ääni kun se näyttö räpsyy missä näkee jos vaikka coolant level on low.
joskus tämä sitten kilahtaa niin että viisarit vain heiluu välillä tapissa ja välillä nollilla mikään tietäen mistään mitään.
mitä tälle voisi tehdä? kylmiäjuotoksia olen yrittänyt paikantaa muttei näy... neuvot ois jees
edit: aina kun mittari sekoilee niin siinä palaa turvavyö valo ja (!) tuon näköinen valo ja viisarit heiluuMercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89
Comment
-
-
Originally posted by NCmotorsportlainataan topikkia.
auto on e34 535i -89 vaihdoin mittarin m5 malliseen niin miten saan öljyn lämpötila mittarin toimimaan?
Comment
-
-
Originally posted by LakesonTaitanee kaikista -89 vuotisista löytyä mittaristosta vielä akut.
Tuossa kuva omasta akkujen vaihtoprojektista. Kannattaa suosiolla ostaa sellaset akut, joissa on ne jalat.
Sekin helpottaa hommaa kummasti jos ei tee krapulassa, tai sit saa jostain lainaksi vakaan käden.
Akut muuten pystyy mittaamaan mittaristoa purkamatta takakautta. Siellä on kolme reikää, josta homma hoituu helposti, >3V = ok.
Comment
-
Comment