Elikkä. E34 520i farkku. Pyyhkijät, keskuslukitus ei toimi. Mahdollisesti myös jokin muu miten en ole huomannut. Mankkaa ei ole kiinni joten sen toiminnasta en tiedä. Valot toimii sisällä ja ulkona. Olen kysellyt vähän sieltä ja täältä ja vastauksia on tullut paljon, vaan mikään näistä ei näytä olevan vika. Akulta lähtevän pienemmän punaisen johdon alkupäässä oleva isompi sulake näyttää ainakin ehjältä vaan en tiedä toki onko ehyt. Jos kyse olisi siitä sulakkeesta, olisi varmasti vikojen määrä isompi? Enemmän tietävät voisivat kertoa mikä vikana
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apuja kaivataan e34!!!
Collapse
X
-
Otat sulakkeen käteen ja huomaat että se murenee käsiin.. eli suomeksi päävirta sulake ensimmäisenä vaihtoon.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Originally posted by Axum View PostOtat sulakkeen käteen ja huomaat että se murenee käsiin.. eli suomeksi päävirta sulake ensimmäisenä vaihtoon.
Comment
-
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by länä View PostAkulta lähtevän pienemmän punaisen johdon alkupäässä oleva isompi sulake näyttää ainakin ehjältä vaan en tiedä toki onko ehyt. Jos kyse olisi siitä sulakkeesta, olisi varmasti vikojen määrä isompi?
Irrota sulake ja katso onko murtumia. Jos on, sulake vaihtoon. Sitten katsot tapahtuuko sama kohta uudelleen. Jos tapahtuu, jossain joku sähköhärpäke vie ihan mahottomasti liikaa virtaa.
Oma ex rikkoi pääsulaketta jatkuvasti silloin kun pyyhkijänvivuston puslat olivat niin loppu, että toinen pyyhkijän varsi hankasi jatkuvasti konepellin reunaa vasten --> pyyhkijän moottori joutui työskentelemään liian kovalla "vastuksella". Pitkään senkin kanssa ihmettelin että mikä ihme siinä on kun mankka, viikset ja pyyhkijät lakkaa toimimasta kun auto vähän lämpiää. Kyse ei itse asiassa ollut auton lämpenemisestä vaan siitä että käytti pyyhkijöitä. Kun niitä käytti tarpeeksi kauan, murtunut sulake lämpeni ja sähköosat lakkasivat toimimasta sähkövirran katkettua. Pyyhkijänvivuston puslien korjaaminen auttoi ja sulakeongelma loppui siihen.
Liitteenä kuva. Kyllä se siellä pulttien alla näytti ihan ehjältä, mutta kun tarkkaan katsoo, oikeassa päässä yläreunassa erottuu murtumajälki.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
Comment