Tuli otettua tds:stä kansi irti ja huomattiin että männissä venttiilien jälkiä, liekkö venttiilien ohjurit kuluneet vai mikä aiheuttaa moista? Ja kannattaakohan noin 330tkm ajettuun koneeseen vaihtaa ketjua?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M51d25 venttiilien jäljet männissä.
Collapse
X
-
Originally posted by Rinmir123 View PostTuli otettua tds:stä kansi irti ja huomattiin että männissä venttiilien jälkiä, liekkö venttiilien ohjurit kuluneet vai mikä aiheuttaa moista? Ja kannattaakohan noin 330tkm ajettuun koneeseen vaihtaa ketjua?
Veikkaisin että nokkapyörä päässyt pyörähtämään. Jos en aivan väärin muista niin siinähän ei ole mitään kunnon lukitusta.
Mitä noiden remppaamiseen tulee niin melkein jokaisen osan hinta ylittää m51 koneisen auton arvon.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
Comment