Vaikka on löytynyt paljon keskustelua aiheesta niin oma ongelma tuntuu olevan silti vähän erilainen :think Kylmänä kun auton käynnistää niin ei ole mitään ongelmaa ja auto liikkuu ja käy ihan siististi, välillä ihan pientä röpötystä. Kun kone on lämmennyt kaikki toimii edelleen, mutta kun auton sammuttaa vaikka muutamaksi minuutiksi ja käynnistää uudelleen on tyhjäkäynti edelleen ok mutta liikkeelle lähtö onkin sitten todella vaikeaa. Kierokset nousee 1 vaihteella lappu lattiassa jonnekkin 4 tonnin tietämillä ja aivan hirveä rötääminen ja kaasun katkeaminen kokoajan, alavääntöä ei ole sitten yhtään. Ainoa keino, jolla saan auton taas liikkumaan ja rötäämisen loppumaan: jäätävällä kytkinläpyllä liikkelle ja 1,2 vaihteet kaasua pumppaamalla raikkaria vasten tämän jälkeen alavääntö tulee takasin ja rötääminen loppuu käytännössä kokonaan . Kun auton sammuttaa heti tuon jälkeen nii sama homma heti uudestaan
Moottorina m50b20 nonvanos. Puolat katottu, tulpat katottu, kokeiltu eri lambdaa, ilmamassa on uusi ja todettu toimivaksi, nokka-akselin asentotunnistinkin pelittää myös. Alkaa ideat pikkuhiljaa loppumaan.
Moottorina m50b20 nonvanos. Puolat katottu, tulpat katottu, kokeiltu eri lambdaa, ilmamassa on uusi ja todettu toimivaksi, nokka-akselin asentotunnistinkin pelittää myös. Alkaa ideat pikkuhiljaa loppumaan.
Comment