Announcement

Collapse
No announcement yet.

525iX ahtamiseen liittyvää asiaa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KalluE34
    BTCF Member
    • Feb 2019
    • 33
    • kouvola

    525iX ahtamiseen liittyvää asiaa

    Terve!

    Elikkäs osaisko kukaan sanoa ensinnäki et paljonko tuo nelikko/laatikko kombo kestää. Jostaan jenkkien sivuilta lueskelin että 300-400hp pitäs kestää jossei enemmänki.

    Toinen juttu sitten tarviiko jarruja vaihtaa? Vai onko isoilla jarruilla. Ja mitä muuta täytyy vaihtaa saadakseen leimalle?

    Konehan siis alunperin 2.5l mutta stroukattu 3.0l ja tenkua tuntus olevan suht reilusti nytkin. Kone vaihdettu uudempaan eli m52 tais olla nyt se mikä sieltä löytyy pellin alta.

    Kaikkea muutakin asiaan liittyvää saa neuvoa kun tässä ekaa kertaa ahtamassa jotain tälläistä autoa!
  • Vex
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 168
    • Kokkola / Lohtaja

    #2
    Hyvin se voimalinja kestää, maailmalla ajettu lähemmäs 1000hp sovelluksilla ilman suurempia murheita.
    Itellä sama tekniikka E30:ssa ja vielä on nipussa, n. 750Nm vääntöä.
    Jakolaatikon ketju kannattaa tarkistaa, yhdessä omassa ketju meinas hyppiä yli kun oli venynyt.

    Kytkin tietenkin vaihtoon, jos enempi tehoa on hakusessa. -765 SRE toimii hyvin ja pitää melko paljon vääntöä.

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      Foorumilla on jo ahtamiseen liittyviä keskusteluita esim tässä: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=382975
      Lisäksi löytyy paljon muutakin aiheeseen liittyvää, kun hieman jaksaa tutustua tarjontaan
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎