e34 pissapojan moottorin vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gangsta
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2004
    • 521
    • Nurmijärvi

    e34 pissapojan moottorin vaihto

    Lähteekö ks.motski helpoiten irti, kun irroittaa koko säiliön, vai kannaattaako mennä sorkkimaan pyöräkotelon kautta?
  • eskoasko
    Bimmer Rookie
    • Jun 2004
    • 51

    #2
    täh!? ei mitään ihmeellisyyksiä siinä ole. Ne kaikki (teho-, yleis- ja valopesuripumppu) irtoaa ihan pituus suunnassa irti vetämällä.

    Comment

    • gangsta
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2004
      • 521
      • Nurmijärvi

      #3
      Originally posted by eskoasko
      täh!? ei mitään ihmeellisyyksiä siinä ole. Ne kaikki (teho-, yleis- ja valopesuripumppu) irtoaa ihan pituus suunnassa irti vetämällä.

      JUU PÖNTTÖ KYSYMYS KYLLÄ.

      eli kannattaa siis irroittaa eka toi säiliö?
      Koska ei se ainaskaan suoraan näy se moottori.

      Comment

      • eskoasko
        Bimmer Rookie
        • Jun 2004
        • 51

        #4
        Siis tarkotitko varmaan sitä pyyhkimienmoottoria, et niitä nestepumppuja... Sori, siitä en tiiä

        Comment

        • Madfexx
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 3646
          • Lempäälä

          #5
          Jos nyt pissapojan pumppua tarkoitat niin ei se tankin irroittaminen ole välttämätöntä, mutta helpottaa hieman hommaa. Jos jättää tankin paikoilleen, niin pitää irroittaa se ajovaloja suojaava muovinen taustaläpyskä, joka on siitä päältä kahdella muovisella "90-asteen" tapilla kiinni. Ja se pissapojan pumppuhan lähtee irti ihan ylöspäin vetämällä. Toivottavasti tästä oli jotain apua...
          Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
          Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #6
            Ja se pumpun tiiviste kannattaa uusia samalla...
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • gangsta
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2004
              • 521
              • Nurmijärvi

              #7
              Originally posted by Leka
              Ja se pumpun tiiviste kannattaa uusia samalla...

              Juu ei tullu vaihettuu tiivistettä tälläkertaa.

              Moottorin vaihdoin, vaikka vika ei siinä ollut, vaan noissa BMW:n käyttämissä paukkulangoissa, jotaka oli mennyt katki (hapettunut poikki).
              Ilmeisesti autonmoottoria pesty liian monta kertaa tai jotain...

              Comment

              Working...
              X