eli itseltä puuttuu toi owners manual joten mitäköhän tuo vikakoodi "1 brake light" tarkemmin tarkoittaa? ilmestyi tänään kesken ajon ajotietokoneen näytölle..
eli itseltä puuttuu toi owners manual joten mitäköhän tuo vikakoodi "1 brake light" tarkemmin tarkoittaa? ilmestyi tänään kesken ajon ajotietokoneen näytölle..
no niin..se olikin niin yksinkertaista ku ounastelin.. ...tossa autossa kun on vaan ollu jonkun verran ongelmia jarrujen kanssa ni ajattelin ettei taas jotain vakavempaa..ensimmäinen Bemu itsellä niin en arvellu että herjais noinkin pienestä "viasta".. mutta kiitos tästä englannin kielen kertauksesta..
Ylipäätään porukka voisi tarkistella etukäteen autoaan, sitten käyttää googlea ja foorumin hakua ja vasta tarpeen vaatiessa kirjoittaa uusi topicci ja alkaa kiivaasti odottamaan, että joku vastaa. (Tässä kohdassa auto voisi jo olla omatoimisesti kunnossa. Ja voi sitä tunnetta kun saa auton kuntoon ihan itse - ilman kenenkään apua. )
Aihetta sivuten:Kun nämä "tietokoneen" vikailmoitukset on jatkuvasti kysyttyjä täällä,niin joku kielinero voisi tehdä (kaiken kattavat) suomennokset englannin ja saksankielisistä vikakoodeista.Tämä luettelo vain nastalla ylös ja vot.Joopa joo,onhan niitä pienempiä jo tehtykin ja haulla jotain löytyy.Mutta jos joku kielipää tekisi kerralla täydellisen version ja mieluusti molemmilla kielillä...
Wink wink ja hakua seuraavan kerran. Ja myös FAQiin katsominen kannattaa
Aihetta sivuten:Kun nämä "tietokoneen" vikailmoitukset on jatkuvasti kysyttyjä täällä,niin joku kielinero voisi tehdä (kaiken kattavat) suomennokset englannin ja saksankielisistä vikakoodeista.Tämä luettelo vain nastalla ylös ja vot.Joopa joo,onhan niitä pienempiä jo tehtykin ja haulla jotain löytyy.Mutta jos joku kielipää tekisi kerralla täydellisen version ja mieluusti molemmilla kielillä...
No manuaalistahan nuo löytyvät, ja niin monta kertaa on jo E34 FIN manuaalin urli kerrottu et luulisi ainakin siihen malliin jo löytyvän Ja on löytynyt myös FAQista ties kuinka kauan...
Mutta siitä vain raapustamaan FAQ-tason juttu, mulle postaus siitä niin siirrän sen FAQ alueelle. Jos siis muut mallit eroavat paljonkin E34:n ilmoista.
Ylipäätään porukka voisi tarkistella etukäteen autoaan, sitten käyttää googlea
Mun mielestä.
..juu..kyllähän tuota olen googlettamalla pariinkiin kertaan yrittänyt etsiä,mutta ei ole löytynyt.. täytyy varmaan yrittää panostaa nörtiksi oikein kunnolla..
Ylipäätään porukka voisi tarkistella etukäteen autoaan, sitten käyttää googlea ja foorumin hakua ja vasta tarpeen vaatiessa kirjoittaa uusi topicci ja alkaa kiivaasti odottamaan, että joku vastaa. (Tässä kohdassa auto voisi jo olla omatoimisesti kunnossa. Ja voi sitä tunnetta kun saa auton kuntoon ihan itse - ilman kenenkään apua. )
Toisaalta nämä kysymykset pitävät nämäkin sivut hengissä, eikä kaikki ole niin asiantuntioita webissä, että löytäisivät asioita Googlella. Voisin uskoa että kaikki täällä käydyt asiat voisi löytää jo jollakin kielellä Webistä, mutta minustä näiden sivujen tarkoitus on juuri tiedon jako tälle porukalle, ja meitä on sitten moneen junaan... Tämänkin sekavan ja typerän kommentin, olisi varmasti löytänyt Guuglettamalla.
"Toisaalta nämä kysymykset pitävät nämäkin sivut hengissä, eikä kaikki ole niin asiantuntioita webissä, että löytäisivät asioita Googlella. Voisin uskoa että kaikki täällä käydyt asiat voisi löytää jo jollakin kielellä Webistä, mutta minustä näiden sivujen tarkoitus on juuri tiedon jako tälle porukalle, ja meitä on sitten moneen junaan... Tämänkin sekavan ja typerän kommentin, olisi varmasti löytänyt Guuglettamalla. "
Kiitoksia ymmärryksestä.. ..kattelin tossa tänään ja ei sieltä kyllä mitään jarruvaloa ole palanut... katellaan ny..
kattelin tossa tänään ja ei sieltä kyllä mitään jarruvaloa ole palanut... katellaan ny..
Itsellä oli samantapainen ongelma e30:ssa, tosin oikea sivuvilkku. Sopivasti kun ajo töyssyyn tai laitto vilkun oikealle, niin valitteli check control että vilkku ei toimi. Syynä tähän huono/hapettunu liitos ja johto.
Itse vilkku siis toimi, eikä mitään toiminta ongelmaa ollut, mutta tuo check control on vaan niin pirun herkkä että vähänkään kun joku arvo heittää niin väittää ettei homma toimi.
Comment