Noniin elikkä, yrittänyt etsiä löytyiskö tähän minkäänlaista apua täältä forumilta ja en ihan suoraan ole mitään vastausta löytänyt.
Autona -92 TDS.
Auto sammui ajosta (booasi ja kuoli pois = ei varmaankaan saanut tavaraa), noh ei päästy millään testereille sisälle oikealla autolla(ei löytänyt -92 autoja, -96 pääs sisälle), ja koska pihasta löytyi kolaroitu e36 2,5tds päätettiin, että vaihdetaan siitä kone + pumppu jne kun kuitenkin on ajamalla todettu toimivaksi.
Luovuttajaauto -96 TDS
36sesta otettiin käyttöön kone, pumppu, ahdin, imusarja. Sensorit vaihdettiin niihin mitä 34sessa oli (että saadaan 34 sähköillä toimimaan).
Kone paikoillaan, kaikki sähköt kiinni ja ei lähde käyntiin. Testerillä kun kokeilee mennä sisälle -96 autona on päällä jatkuva vikakoodi pumpun potentiometristä (en oikeata koodia muista, mainitsemani sinneppäin), tätä koodia ei saa poistettua.
Tankinsisäinen pumppu on vaihdettu.
Autossa ei tietääkseni ole ajonestoa (en nopealla etsinnällä löytänyt) ja tämä ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa siihen, että auto sammuu ajosta.
Stop solenoidi saa 11,8V kun virrat pistää päälle mutta tippuu 9,8 kun sahaa --> eli ei sen mukaan mitä olen lukenut riitä pitämään solenoidia auki?
Onko näissä jotakin tyyppivikaa minkä takia solenoidi ei saisi jatkuvaa 12V? Onko -92 ja -96 pumppujen ohjauksessa eroa?(realoem mukaan pitäisi olla sama pumppu).
Mainittakoon, että suuttimenikoni palaa mittaritaulussa - jostain luin, että voi indikoida, että DDE olisi kaput? Sattuisiko kenelläkään olemaan Pohjanmaalla (mieluiten vaasan lähettyvillä) toista boxia millä saisi kokeiltua/ostettua pois? Boxi mikä autossa on 0 281 001 163.
Autona -92 TDS.
Auto sammui ajosta (booasi ja kuoli pois = ei varmaankaan saanut tavaraa), noh ei päästy millään testereille sisälle oikealla autolla(ei löytänyt -92 autoja, -96 pääs sisälle), ja koska pihasta löytyi kolaroitu e36 2,5tds päätettiin, että vaihdetaan siitä kone + pumppu jne kun kuitenkin on ajamalla todettu toimivaksi.
Luovuttajaauto -96 TDS
36sesta otettiin käyttöön kone, pumppu, ahdin, imusarja. Sensorit vaihdettiin niihin mitä 34sessa oli (että saadaan 34 sähköillä toimimaan).
Kone paikoillaan, kaikki sähköt kiinni ja ei lähde käyntiin. Testerillä kun kokeilee mennä sisälle -96 autona on päällä jatkuva vikakoodi pumpun potentiometristä (en oikeata koodia muista, mainitsemani sinneppäin), tätä koodia ei saa poistettua.
Tankinsisäinen pumppu on vaihdettu.
Autossa ei tietääkseni ole ajonestoa (en nopealla etsinnällä löytänyt) ja tämä ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa siihen, että auto sammuu ajosta.
Stop solenoidi saa 11,8V kun virrat pistää päälle mutta tippuu 9,8 kun sahaa --> eli ei sen mukaan mitä olen lukenut riitä pitämään solenoidia auki?
Onko näissä jotakin tyyppivikaa minkä takia solenoidi ei saisi jatkuvaa 12V? Onko -92 ja -96 pumppujen ohjauksessa eroa?(realoem mukaan pitäisi olla sama pumppu).
Mainittakoon, että suuttimenikoni palaa mittaritaulussa - jostain luin, että voi indikoida, että DDE olisi kaput? Sattuisiko kenelläkään olemaan Pohjanmaalla (mieluiten vaasan lähettyvillä) toista boxia millä saisi kokeiltua/ostettua pois? Boxi mikä autossa on 0 281 001 163.
Comment