Katoin tuon e-boxin? Tuolta konehuoneen oikeasta laidasta(apukuskin edestä) ja siellä taisi olla vaan noita metallisangalla kiinni olevia pulikoita? 3 tai 4kpl. Mitä kuvassasi on 2kpl. Mutta muistaaksein mulla ei ollut siellä releitä laisinkaan vaan ne on tuolla konehuoneen vasemmassa laidassa(kuljettajan edessä) mistä tuo mun kuva on napattu. Itse ajattelin ettärele olisi joku noista oransseista, mutta en tosiaan tiedä! Heittäkääpä tietämystä jakoon, että pääsis illalla jatkaan pensapumpun herättelyä.. Kippis
Kyllä se minunkin muistaakseni apukuskin puolelta pitäis löytyä.
Jos niitä on aiemmin räpelöity, niin ne voi löytyä irrallaan johtojensa varassa boxin/kotelon pohjalta:think.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Kyllä se minunkin muistaakseni apukuskin puolelta pitäis löytyä.
Jos niitä on aiemmin räpelöity, niin ne voi löytyä irrallaan johtojensa varassa boxin/kotelon pohjalta:think.
Näkyykö tuo minun kuva kuskin puolelta, luulin että se on joku niistä. Tämä auto ei pitäisi olla kuin nahkahousun räpelöimä, mutta mene ja tiedä. Voihan sen apukuskin puolen kotelonki vielä kertaalleen tsekata, mutta jos itseensä luottaisi niin sanoisi ettei siellä näkynyt ainakaan etsitynnäköisiä releitä..
Kyllä olitte oikeassa, rele oli e-boksissa apukuskin puolella ja sininen. Siinä oli johdotuksia päällä niin piti ottaa vissiin vaihteiston ohjausboksi tieltä pois niin pääsi nappaan releen irti ja hyppylangalla lähti sitten autokin käyntiin ja nyt toimii releenkin kanssa. Kiitos kaikille!!
Comment