Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 touring, keskuslukko ja pyyhkijät

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hesus
    Newbiemmer
    • May 2004
    • 2

E34 touring, keskuslukko ja pyyhkijät

Eli, kävi näin.

Ongelma 1.

Tänä aamuna aukaistessani ovia, ainoastaan kuljettajan oven lukitus reagoi avaimeen. Lisäksi hälyjä laitettaessa ne menivät kyllä päälle, mutta ovet eivät mene lukkoon? Tämän lisäksi takaluukun ikkunan lukitus ei avaudu millään konstein. Takaluukku menee aina itsestään lukkoon kun sen laittaa kiinni, jonka jälkeen se täytyy aukaista avaimella joka kerta.

Ongelma 2.

Pyyhkijät ovat helvetin hieno perusvaruste autossa, silloin kun ne toimivat. Lukitusongelman kanssa yhtäaikaa ilmaantui pyyhkijöissä sellaista vikaa, että ne toimivat ainoastaan rankimmalla teholla. Takalasin pyyhkijä toimii OK.

Onkohan maadoituksessa vikaa? Tai mistä kannattaisi aloittaa sorkkimaan ensiksi?

EDIT: Mullakin on herjannu tota Kennezeichlichtiä ajotietokoneessa, oiskohan mullakin tätä vikaa http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...highlight=akku
  • touringBMW
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 248
    • Jyväskylä

Keskuslukko ongelmassa minulla oli takaluukun johtosarjassa poikkinaisia
    johtoja sekä murtumia, taitos kohdassa.
    vaikka päällepäin se nippu näytti ehjältä.
    Tosin mulla sedan mallinen E34.
    " Jos Jumala olisi halunnut autoista etuvetoisia, niin kävelisimme käsillämme. "

Comment

• Hesus
      Newbiemmer
      • May 2004
      • 2

Jep, tämä vika oli sulakkeissa joista 2 oli kärähtänyt. Nyt kun sain tämän homman toimimaan niin ilmeni seuraava ongelma, joka on ollu monella muullakin, elikkä

Pitäis viissin alkaa tutkailla noita johtoja seuraavana..

Comment

• harri525ixTA
        Bimmer Rookie
        • Apr 2004
        • 101

touringissa takaluukun johtosarja hapantuu jossain vaiheessa, seuraukset voivat
        olla mitä tahansa (tyyliin peruutusvaihde päälle niin takaluukku aukeaa).
        johdoista siis murtuu eristeet ja/tai johtimet. vähän tietty outoa jos ei
        tuulilasinpyyhkimet tuon takia toimi mutta esim. se että lasiluukku ei aukea
        kertoo että johtosarja voisi olla (osa)syyllinen.

muistaakseni oikeanpuoleinen on se paksumpi nippu joka ensin paukkuu. sieltä
        se löytyy parin muovikuoren sisältä.

Comment

• kanala
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 169
          • Jämsä

Mulla oli takaluukun kiukutteluun syynä mikrokytkin jota takaluukun avauskahva painaa.
          Annoin sille WD-40 kylvyn ja väänsin sitä mikrokytkintä painavaa pellin lisua hiukan "ärhäkämmäksi".
          Auttoi mun tapauksessa.

Comment

• lovikka
            Newbiemmer
            • Mar 2004
            • 14
            • Oulu

Mulla on sama ongelma pyyhkijöiden kanssa(auto E36 318i), vituttaa tosiaan kun välillä toimivat ja sitten taas ei viikkoon. Täysille laitettaessa toimivat, muuten ei. Saattavat esim. pysähtyä keskelle tuulilasia jos suostuvat lähtemään liikkeelle jollain pienemmällä teholla.
            -Otso

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎