Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 listat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gangsta
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2004
    • 521
    • Nurmijärvi

e34 listat

Pitäisi vaihtaa noita ovenlistoja.

Lähteekö ne pelkästään, kun ottaa reunasta kiinni ja repäsee, vai onko siellä kenties jotain ruuveja oven sisäpuolella?

tuossa kuvakkeessa on (5) (6) jotain kiinnikkeitä?

Tuleeko muuten uuden listan muka nuo kiinnikkeet vai pitääkö ne erikseen ostaa?
  • jani73
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 4328
    • Turku

Listat lähtee irti ulkopuolelta repimällä.
    Noita kiinnikkeitä ei tule listojen mukana, mutta tuskin niitä edes tarvitsee vaihtaa. Omaani mä en vaihtanut noita.

Comment

• gangsta
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2004
      • 521
      • Nurmijärvi

Originally posted by jani73
      Listat lähtee irti ulkopuolelta repimällä.
      Noita kiinnikkeitä ei tule listojen mukana, mutta tuskin niitä edes tarvitsee vaihtaa. Omaani mä en vaihtanut noita.

Joo perkele, kun kävin helmat ym maalauttamassa, niin vetivät paskas, eivätkä viittineet siitä kertoa. löysin vain noita kiinnikkeitä autolattialta, ja rupesin höristelee listoja, niin sieltähän niitä puuttuu kele..

Comment

• jannmann
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 5856
        • Joccis City

Originally posted by gangsta
        Joo perkele, kun kävin helmat ym maalauttamassa, niin vetivät paskas, eivätkä viittineet siitä kertoa. löysin vain noita kiinnikkeitä autolattialta, ja rupesin höristelee listoja, niin sieltähän niitä puuttuu kele..

pakko kirjoittaa vähän ot:ta mutta tuollainen on mukavaa kun on ammattitaitoisia ihmisiä töissä...
        multa rikkoivat aikoinaan irtovanteista rengasliikkeessä e30 15" orkkis bbs:n keskikupit, lyömällä ne väkisin sisäpuolelta irti, eli kaikki kynnet meni poikki...
        kyselin vanteita hakiessani ettei tullut mieleen soittaa mulle jos taidot ei riittäny avaamiseen, kun numero oli kuitenki työmääräyksessä...
        tuli vielä kamala parku kun joutuivat ostamaan uudet...
        Aprilia RSV4

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎