Omassani ei ole tehdasasennettua vakkaria, joten sellaista itse kasaan ja osia hankkimaan. Jotain oli valmiiksi kuitenkin asennettu jo tehtaalta, eli viiksen kontakti ja kytkinpoltimen kontakti johtoineen oli vedetty, mutta siinä kaikki, esim johtosarja säätömoottorin ja boxin välillä puuttuu (tai sitten se on todella hyvin piiloitettu). Toisaalta tuntuu vähän tahvolta, jos kuitenkin jotain on valmiiksi vedetty, mutta ei kaikkea, onko ne sittenkin jossain piilossa?
Olen löytänyt netistä erinäisiä kuvauksia 6-koneiden vakkarien asennukseen mutta enpä ole löytänyt yhtään V8-koneelle. Konehuone on aika lailla täynnä, minne esim. säätömoottori pitäisi asentaa, 6-koneiden paikkaan se ei mahdu, ABS:n ym säilöt on siellä.
Räjäytyskuvat tarjoaa vain 6-koneiden asennuksia, kuten e34.de:n tempomat- sivu.
Kellään kuvia/opas, miten veekasin vakkari asennetaan? Taikka linkkejä sellaisiin ...
Olen löytänyt netistä erinäisiä kuvauksia 6-koneiden vakkarien asennukseen mutta enpä ole löytänyt yhtään V8-koneelle. Konehuone on aika lailla täynnä, minne esim. säätömoottori pitäisi asentaa, 6-koneiden paikkaan se ei mahdu, ABS:n ym säilöt on siellä.
Räjäytyskuvat tarjoaa vain 6-koneiden asennuksia, kuten e34.de:n tempomat- sivu.
Kellään kuvia/opas, miten veekasin vakkari asennetaan? Taikka linkkejä sellaisiin ...
Comment