M5 kytkin e34 m30 koneeseen, ei käy.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaitsu
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 38
    • Lahti

M5 kytkin e34 m30 koneeseen, ei käy.

Tiedän että ainakin muutama clubilainen ajelee e34:lla jossa m5 kytkin, jos nyt ei puhuta M5:sta. Kauppasivat asetelman(SACHS) 3082147033 ja levyn 1861931034 jotka ainakin suoraan sopii vanhempiin m5:siin.

Nyt se ongelmana että asetelma ei ainakaan suoraan sovi tuohon mun kaksoismassavauhtipyörään.
    pulttijako ok mutta mun vauhtipyörän ohjurit ei osu kohdalleen ja ne on paksummat kuin asetelmasta mahtuisi läpi.

Minkä painelaakerin olette sinne kaveriksi laittaneet, ja lootahan oli getrac 260.

Ja sen takia uusin kun vanha kulunut setti luistaa.

Jos joku pystyis jeesaamaan tosiaan kun auto nut työntöpeli :(
    Last edited by Kaitsu; 13-10-2005, 18:29.
    e34 530tic & Hestec
  • Kaitsu
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 38
    • Lahti

ja uppista
    e34 530tic & Hestec

Comment

• Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10114
      • KVLA

"Nyt se ongelmana että asetelma ei ainakaan suoraan sovi tuohon mun kaksoismassavauhtipyörään.
      pulttijako ok mutta mun vauhtipyörän ohjurit ei osu kohdalleen ja ne on paksummat kuin asetelmasta mahtuisi läpi."

Miten ajattelit asetelman keskittää vauhtipyörään,jos ohjuritapit ei pelitä?Toivottavasti et pelkillä pulteilla.Saattaa nimittäin löystyä sekä olla hieman epätasapainossa.
      Eipä ollut mikään vastaus sinun kysymykseesi,mutta pakko oli kysäistä.

PS.Uppailun kanssa kannattaa olla tarkkana (tuolla aikavälillä),voi mutten modet ärähtää.Vaikka akuutti tapaus olisikin.Asiasta jotain oikeasti tietävät kyllä vastaavat,jos/kun sattuvat foorumilla pyörimään.
      Last edited by Heguli 31; 13-10-2005, 18:45.

Comment

• Kaitsu
        Bimmer Rookie
        • Sep 2003
        • 38
        • Lahti

Jep jep. Toinen asetelma jo tilauksessa...
        e34 530tic & Hestec

Comment

Working...
        X