Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 m52b28 mystinen käyntiongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jouni.325
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 2860

    #16
    Mahtaakohan mulla olla puolat väärät? Eilen katselin Pazi88 videoita hänen m52 oli silmin nähden erilaiset puolat
    Attached Files
    Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


    Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
    https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
    Myös projekti kertomus fasessa

    Comment

    • Pazi88
      Moderator
      • Jan 2007
      • 10967
      • Oulu

      #17
      Nuo on vaan boschin versio puolista. Mul on yleensä ollu vaan bremin valmistamia, kun oon niitä vaihdellu rikkinäisten boschien tilalle.

      Instagram, YouTube kanava
      ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

      Comment

      • jouni.325
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2007
        • 2860

        #18
        En tiedä mikä tossa autossa on vikana, käytin suuttimet huollossa oli täysin kunnossa ja ostin varoiksi aivan tuliterät puolatkin.
        Ei vaan käy. Alannut epäileen ecua oikeastaan kaikki muu on nyt vaihdettu paitsi ecu
        Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


        Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
        https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
        Myös projekti kertomus fasessa

        Comment

        • jouni.325
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2007
          • 2860

          #19
          Auto lähti käyntiin kun vanoksen solenoidista otti anturin rikki🤔 mahtaisiko vika olla vanoksessa vaikkei tästä mitään vikakoodia antanut🤔 Mitäs tommonen tupla vanos maksaa tai voiko niitä korjata? Mitä jos sen vaan jättää ettei käytä? Vääntöä katoaa mut onko muita juttui?
          Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


          Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
          https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
          Myös projekti kertomus fasessa

          Comment

          • jouni.325
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2007
            • 2860

            #20
            Imunokka laitettu vakio arvoon oli muutaman asteen pielessä. Nyt vanos korjattu kaikki laitettu ihan uutta. Mutta auto ei toimi👎 käy 5llä.

            Uutta osaa
            -nokan asento tunnistimet
            -uudet puolat
            -tulpat
            -ilmamäärämittari
            -vanoksen solenoidit
            Lambrat on oikein päin ja toimii

            Välillä käy kaikilla, yleensä 1 tiputtaa pois.
            Mistä lähteä vikaa metsästään?
            Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


            Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
            https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
            Myös projekti kertomus fasessa

            Comment

            • janne30
              BTCF Member
              • Apr 2011
              • 2197
              • Vantaa

              #21
              Originally posted by Zetz View Post
              m54 imuogelmia monesti tutkineena kovin useasti on vikana ollut imusarjan päädyssä olevat kumitulpat, ei ole kovin herkät löytymään millään suihkutettavalla tavaralla.
              http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...nifold_system/ tuosta osat 15 ja 17
              Pääseekö nää vaihtamaan ilman imusarjan irrotusta?
              G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
              E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic


              1 x F20
              3 x E30
              2 x E36
              5 x E46
              3 x E9X

              Comment

              • Pazi88
                Moderator
                • Jan 2007
                • 10967
                • Oulu

                #22
                Juu. Käsikopelolla.

                Instagram, YouTube kanava
                ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                Comment

                • Zetz
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 3226
                  • Joensuu

                  #23
                  Originally posted by janne30 View Post
                  Pääseekö nää vaihtamaan ilman imusarjan irrotusta?
                  pääsee kun vaan keksii kohdan missä ne on. hyvin helppo homma
                  puh/txt/whatsapp: 0452673541
                  näillä mennään talvella:
                  e39 523ia arctic silver
                  e87 116i Japanrot
                  ja näillä kesällä:
                  e30 328i *Rot m50b28

                  Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                  ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎