Moi,
Tässä nyt muutamana kylmänä aamuna (ja päivälläkin) tuo saksantuonti-pemukka (-95 525ia) on alkanut ryppyilemään siten, että check controliin ilmestyy viestejä tyyliin: "tail light", "lic plate light", "1 brake light", "trans program" yms. yms. jotka clearaantuu kun auton sammuttaa ja starttaa uusiksi.
Ekan kerran noin kävi kun lämpötila laski nollan tuntumaan ja sataa tihuutti helvetin kylmää vettä. Eli ilmeisesti kyse on jostain kontakti-yms-ongelmasta. Ko auton ruiskun ohjausboksi menee vaihtoon ensi viikolla, koska se on saanut kosteudesta siipeensä ja kone ei vedä kunnolla. Onkohan nuo tavalliset jarruvalo yms. vikaluvut myös saman boksin vastuulla, joka voisi selittää nuo turhat hälyt. Vai onko autossa jokin muu kontrolleri, joka noita jakaa, ja jonka liittimiin pitäisi käydä suihkuttelemassa jotain kontaktia parantavaa ainesta?
Tero
Tässä nyt muutamana kylmänä aamuna (ja päivälläkin) tuo saksantuonti-pemukka (-95 525ia) on alkanut ryppyilemään siten, että check controliin ilmestyy viestejä tyyliin: "tail light", "lic plate light", "1 brake light", "trans program" yms. yms. jotka clearaantuu kun auton sammuttaa ja starttaa uusiksi.
Ekan kerran noin kävi kun lämpötila laski nollan tuntumaan ja sataa tihuutti helvetin kylmää vettä. Eli ilmeisesti kyse on jostain kontakti-yms-ongelmasta. Ko auton ruiskun ohjausboksi menee vaihtoon ensi viikolla, koska se on saanut kosteudesta siipeensä ja kone ei vedä kunnolla. Onkohan nuo tavalliset jarruvalo yms. vikaluvut myös saman boksin vastuulla, joka voisi selittää nuo turhat hälyt. Vai onko autossa jokin muu kontrolleri, joka noita jakaa, ja jonka liittimiin pitäisi käydä suihkuttelemassa jotain kontaktia parantavaa ainesta?
Tero
Comment